0 leden (en 3 gasten) bekijken dit topic.
Ik weet niet wat er allemaal loos is bij Entropia hoor. Zenders zijn er de laatste tijd niet echt meer bijgekomen. Het enige wat ik hier overdag nog hoor is het patientenvervoer in een Haarlems ziekenhuis. Normaal hoorde ik 's avonds ook regelmatig Securitas maar die heb ik ook al heel lang niet meer gehoord.
Hiero 0x5389 Oss zoals voorheen op Ch.281 423.5125, maar op Ch. 297 423.7125 inderdaad eveneens een 0x5389. Het signaal komt voor mij vanuit richting Zuid-Limburg.Enige adjacent channel is Ch. 189 422.3625 met ID 0x5139 dus het zal geen Entropia zijn. Wellicht komt het signaal vanuit het naburige Duitsland.
In Almere-Buiten is een voor mij nieuwe zender te horen.422.9500 met als ID 0x5511
Citaat van: "mvanlith"In Almere-Buiten is een voor mij nieuwe zender te horen.422.9500 met als ID 0x5511Hee kijk eens aan!Ik hoor hem zelf ook soms maar Leiden zit er ook doorheen, is hij bij jou sterker dan de zender op 423.2375?
En sinds vandaag zijn de nabuursites weer te zien!Misschien kan iemand 5511 een tijdje monitoren?Hij is bij mij net te zwak om er gegevens uit te halen aangezien Leiden er steeds doorheen zit hier.
Je hoeft niets in te stellen, dat doet TrunkView voor je, ze zijn alleen momenteel aan het rommelen, ook met de nabuursites.Hier klopt er ook het één en ander niet qua nabuursites maar hopelijk wordt dat snel anders.
Het vermoeden wordt steeds groter dat 5511 Lelystad is, wie gaat eens op onderzoek uit?