0 leden (en 6 gasten) bekijken dit topic.
Denk je dat in noodsituaties de centralisten alle roosters en ploegen gaan zitten uitspitten??Nee één code er uit, en dan zoeken ze lokaal maar uit wie er in die auto zit..... We praten wel over noodsituaties en die komen niet vaak voor....
Citaat van: "badboy"Denk je dat in noodsituaties de centralisten alle roosters en ploegen gaan zitten uitspitten??Nee één code er uit, en dan zoeken ze lokaal maar uit wie er in die auto zit..... We praten wel over noodsituaties en die komen niet vaak voor....Denk je dat het sneller is als jullie open/sluit code systeem nu
Harstikke duidelijk verhaal, ik hoop dat ze die code's nooit nodig zullen gaan hebben.
0706591 = ... (Bilthoven, De Bilt, Westbroek, Maartensdijk, Groenekan)
0709111 ? lijkt een code van Brandweer Woerden te kunnen zijn!?Iemand anders een idee?
0706514
De OvD BES bestaat al een hele tijd niet mee. Is ooit IOvD Eemland Noord geworden, met als verzorgingsgebied Bunschoten, Eemnes, Baarn, Soest en Soesterberg. Daar hadden we cap 0706890 voor. Wie weet is er wat gewijzigd!
Citaat van: "RS"De OvD BES bestaat al een hele tijd niet mee. Is ooit IOvD Eemland Noord geworden, met als verzorgingsgebied Bunschoten, Eemnes, Baarn, Soest en Soesterberg. Daar hadden we cap 0706890 voor. Wie weet is er wat gewijzigd!0706890heb ik voor het laatst gezien op 28 november om 16.01 uur. Wellicht hebben ze de code gewijzigd?Zou wel eens kunnen vandaag was er een alarmering voor DOVD Binnensticht en DOVD Eemland Noord en daar kwam de 706514 ook in voor.
De code 0706775 (IOVD Heuvelrug West) zie ik niet meer langskomen. De code 0706777 nu wel. Het lijkt erop dat deze code de code is voor de OVD van de nieuwe gemeente Heuvelrug. Voor Maarn, Doorn en Amerongen gaat 'ie nu mee (zie boven) nu nog meldingen in Leersum en Driebergen afwachten.