|
0703459
| 01:08:37 09-12-07 HSG en Logboek schrijver melden Boerhavenstraat. GV-Regio rampenbeheersing |
| 0703457 | 01:08:37 09-12-07 HSG en Logboek schrijver melden Boerhavenstraat. GV-Regio rampenbeheersing
|
Wat houdt het volgende precies in: HSG en Logboek schrijver?
Kan ik dan de volgende conclusie trekken:
| 0703457 | GRIP 1 HSG |
| 0703458 | GRIP 2 HSG |
| 0703459 | GRIP 1 Logboek schrijver |
| 0703460 | GRIP 2 Logboek schrijver
|
http://www.blaricum.nl/gbl/instyle.nsf/ ... 5+V3-0.pdfDe HSG zou het Hoofd Sektie Gemeente moeten zijn en zou volgens dit documentje pas bij GRIP-2 in aktie komen, terwijl het bovenstaande incident 'slechts' GRIP-1 was. Aparte codes voor GRIP-1 en GRIP-2 lijken mij eerlijk gezegd niet logisch, dan zouden er ook net zo goed aparte codes vor GRIP-3 en 4 kunnen zijn, maar daar zou dan geen ruimte meer voor zijn....
Logboekschrijvers
Er zijn in principe 2 logboekschrijvers nodig, voor het notuleren van de bijeenkomsten van het beleidsteam (burgemeester, gemeentesecretaris, communicatieadviseur, medewerker rampenbestrijding) en van het management team (gemeentesecretaris en directeuren). Deze teams bevinden zich in aparte ruimten.Groeten, Peter.
Ik snap niet helemaal wat de verschillende adressen met elkaar te maken hebben. Wat is er aan de Boerhaavestraat dan gevestigd? Of was dit de plek van het copi?
Hier in onze regio is het gebruikelijk dat ook in het copi een verslaglegger is.