0 leden (en 7 gasten) bekijken dit topic.
Citaat van: "firerobin"1301913
1301913
1301919 heb ik in ieder geval eergisteren nog gezien.
1301960 RRT (Rope Rescue Team) Terneuzen
Citaat van: "firerobin"1301960 RRT (Rope Rescue Team) TerneuzenMichel Bleij weet te melden dat het Axel moet zijn. Is ook gemeente Terneuzen maar toch.
Citaat van: "Johan Beck"Citaat van: "firerobin"1301960 RRT (Rope Rescue Team) TerneuzenMichel Bleij weet te melden dat het Axel moet zijn. Is ook gemeente Terneuzen maar toch.Nou dat vraag ik me af, volgens mij stonden deze eerst op Axel, maar nu op Koegorspolder.Weet dit niet 100% zeker. Zal het binnenkort eens even vragen hoe dat zit.
Citaat van: "firerobin"Citaat van: "Johan Beck"Citaat van: "firerobin"1301960 RRT (Rope Rescue Team) TerneuzenMichel Bleij weet te melden dat het Axel moet zijn. Is ook gemeente Terneuzen maar toch.Nou dat vraag ik me af, volgens mij stonden deze eerst op Axel, maar nu op Koegorspolder.Weet dit niet 100% zeker. Zal het binnenkort eens even vragen hoe dat zit.Ja het RRT staat nu op koegorspolder. Ze hebben die jeep vorigeweek vrijdag vanuit axel naar terneuzen gebracht
Wat is de taak van het RRT? Is dit een soort hoogte reddingsteam of wordt dit veel meer richting het water ingezet?
Hallo,Heeft er iemand een Capcode van Gaspakteam Sint Philipsland? <!-- s:?: -->:?:<!-- s:?: --> <!-- s;-) -->;-)<!-- s;-) -->Groeten Daan
De1303516is de nieuwe Biza HA 4516 welke gestationeerd staat op Middelburg post Stromenweg.De andere twee codes zijn mij niet bekend. Ze liggen in de ROT reeks. Zijn deze vandaag voor het eerst gepiept? Of komen deze al eerder voor in logfiles?
1301541- Chauffeursgroep 1 Middelburg post Stromenweg[/]Ok, de Stromenweg heet dus geen Centrum?