De aardigheid om met z'n allen tot een goede en volledige capcodelijst te komen is mij helaas een beetje vergaan. Personen die bijna de bromfietscertificaat geregtigde leeftijd hebben behaald trekken mij wat te snel conclusies en kwakken hier maar van alles neer zonder het eerst goed te hebben gecontroleerd.
Dat ben ik volledig met je eens, maar wat me bij bepaalde regio's soms verbaast is het ontbreken van de juiste connecties om via de juiste bronnen aan de juiste capcodes te komen, of aan de andere kant, wel over de juiste codes beschikken maar ze misschien liever voor jezelf willen houden???
Laat ik het zo zeggen, van Haaglanden beschik ik ook over codes die nog maar weinig mensen weten, en die komen netjes online op het moment dat ze echt gebruikt worden. Als iedereen dat nou zou doen dan zijn we al een heel eind verder, want met name Friesland is een regio met veel vraagtekens gezien de onduidelijke lijn in het capcodeplan en het ontbreken van duidelijke testberichten, in combinatie met excotische conclusies nadat bepaalde codes een enkele keer zijn gezien.
We hebben dit forum om informatie met elkaar uit te wisselen en het P2000-forum als centrale capcode-databank, om het ellendige 5tvo verleden achter ons te laten.....
Groeten (en bedankt voor de 3 codes), Peter.