Auteur Topic: hallo allemaal  (gelezen 99 keer)

7243 (en 4 gasten) bekijken dit topic.

Offline kappa86

• Nieuw Lid
  • *
hallo allemaal
« Gepost op: Vandaag om 10:45:12 »
hoi hoi ik ben kappa86 uit veendam ik ben nieuwe hier want ik wil eens kijken of ik nog wat dingen kan bij leren  8)

ik had een jupiter pro v9.1 maar zins 1 jan zien we 1994 weer . dus ben gaan zoeken naar wat anders heb zins gisteren een informer pro 2.0 gekocht tweedehands voor 50 euro

het is nog wel wennen had best veel werk voor instellen met de hand pff met namen en zo maar dat is wel gelukt tot zo veer  8)

en vraag me af als je cap 1 of 2 hebt en dan on hebt dan kanje kiezen file of --- wat is beste ?? en nu beetje kijken welke mij het beste gaat bevallen

Offline MikeXenu

• Gevorderd Lid
  • Mike - Amsterdam
Re: hallo allemaal
« Reactie #1 Gepost op: Vandaag om 11:24:58 »
Hoi kappa86! Welkom! ik kan niet je niet verder helpen omdat ik weer andere intersse heb maar wilde even laten weten dat je gezien bent  :)

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #2 Gepost op: Vandaag om 11:38:40 »
Welkom hier.

Online www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #3 Gepost op: Vandaag om 11:42:38 »
Ik verkoop ze al ruim 20 jaar.
Wanneer je de zin wat duidelijke maakt, kan ik wel antwoord geven.

Wat bedoel je met "en vraag me af als je cap 1 of 2 hebt en dan on hebt dan kanje kiezen file of --- wat is beste ?? en nu beetje kijken welke mij het beste gaat bevallen"

Cijfer 1 t/m 16 = CAP aan
-- = Cap uit
P = CAP heeft prio (zie handleiding)

Offline Faramir

• Gevorderd Lid
« Reactie #4 Gepost op: Vandaag om 12:44:24 »
Welkom op het forum, meer dan genoeg ervaring is er hier te vinden.

Offline kappa86

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #5 Gepost op: Vandaag om 12:45:31 »
heb er geen handleiding bij . maar bedoel dus als je hem gaat instellen met de hand dan kan je kiezen BASIC / ADVANCED als we dan kiezen voor advanced dan zien we 1 op on en daar naast fil of --- en dan de cap code en daar onder en naam die je wil geven en daar onder heb ik zelf een vaste melding geluidje gezet F0AAA00F0AAA0000

maar bedoel dus dat punt naast je 1 op on hebt gezet daar naast kanje fil kiezen of --- wat houd dat in