Als ik via Ebay de aanvraag wil doen voor retour, dan staat erbij dat de retour mijn geld terug gaat geven.
Maar dat is niet wat ik wil. ik wil een vervangend model hebben.
Heb overigens nog een mail gestuurd naar CCW, maar zelfs daarop tot op heden nog een reactie mogen ontvangen.
Gewoon retour doen en geld terug, daarna nieuwe bestellen.
Dat werkt, zeker bij de grotere jongens zoals ebay, sneller en beter dan wachten op een vervangend item.
Het ziet er inderdaad niet uit van binnen, het lijkt erop dat de orginele maat componentjes niet meer voorradig was of toch te klein om met de hand te solderen

Maar een wattenstaafje en wat reiniger had er zeker overheen gemogen.
Al met al zijn de solderingen erg slordig.
Gezien de 7805 die erin zit zal de 12v voeding wel kloppen, maar je kunt eens meten of dat werkt, uit het rechtse pootje moet 5v komen t.o.v. massa.
Gek genoeg zie ik op de site niets staan over de verliezen danwel versterking, zonder versterking doet het ding niks want is je verlies zo hoog met 5 poorten dat je niets over houd.
Het blokje P103 is volgens mij de versterker,
https://www.minicircuits.com/pdfs/PGA-103%2B.pdf Het netwerkje eromheen lijkt verdacht veel op wat ze zelf voorstellen om het ding te voeden, ook op het zwarte blokje moet je dus spanning meten op pootje 3.
Heb je ook een foto van de onderzijde?