Auteur Topic: TP-100  (gelezen 96 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline robjan020

• Nieuw Lid
  • *
TP-100
« Gepost op: Gisteren om 11:40:56 »
HELP ben in het bezit gekomen van de TP-100 p2000 echter geen handleiding wil het capcodes handmatig  veranderen maar kom er niet in is er iemand die mij hierbij kan helpen of een handleiding heeft die deze voor mij kan scannen ?
zou er erg mee geholpen zijn bijvoorbaat dank

Offline alpha1

• Gevorderd Lid
Re: TP-100
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 13:48:38 »
Hi,
Dit heb ik gevonden:

Om handmatig een capcode in te voeren op een P2000-pager zoals de TP100, moet u via het menu naar de functie "Capcode instellen" navigeren, de gewenste capcode selecteren en deze vervolgens bevestigen met de "OK" knop. Er wordt dan een tekstlabel weergegeven dat de capcode beschrijft en u kunt de status ervan (geactiveerd/gedeactiveerd, prioriteit) wijzigen met de pijltoetsen voordat u de instelling definitief bevestigt.
Stappenplan voor het handmatig instellen van een capcode:
Navigeer naar de functie "Capcode instellen" in het menu van de pager.
Gebruik de pijltoetsen om de gewenste capcode uit de lijst te selecteren.
Selecteer het juiste capcode, dat lichtblauw wordt weergegeven.
Pas de status (prioriteit, actief/inactief) aan met de pijltoetsen naar boven of beneden, indien nodig.
Bevestig de geselecteerde instelling met de "OK" knop.
Annuleer wijzigingen of ga terug naar het vorige menu met de "Terug" knop.
Belangrijke punten:
Activeren/Deactiveren:
Capcodes kunnen in het menu geactiveerd of gedeactiveerd worden; er worden geen alarmeringen ontvangen wanneer een capcode uit staat.
Prioriteit:
Een capcode met prioriteit geeft altijd het bijbehorende alarmgeluid, ook in stille modus, en overruelt de stille modus.
Wijzigingen annuleren:
Als u de geselecteerde capcode niet handmatig kunt instellen, kunt u de wijziging annuleren met de "Terug" toets.

Succes hoop dat het je lukt

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: TP-100
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 14:15:32 »
Stuur even email aan info at semafoonwinkel punt nl