Auteur Topic: Scannerstream Assen  (gelezen 141 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Alwin_R09

• Gevorderd Lid
  • Lima Charlie
    • Scanner Radio
Scannerstream Assen
« Gepost op: Gisteren om 10:07:38 »
Na mijn terugkeer naar Nederland en een hele moeilijke periode begon het toch weer te kriebelen. Vanaf heden is mijn scanner stream weer te bereiken via http://scannerradio.zapto.org/ en je hoort het TT Circuit, frequenties van de stad Assen en vliegveld Eelde. Ik ben mij nog aan het beraden over de terugkeer van de Zello stream, zoals die in het verleden draaide! Veel luisterplezier!

Mvg,

Alwin
Wouxun KG-UV2D, Baofeng BF888, Tyt dm-uvf10/MD380, AOR AR8000, Uniden 3500XLT/UBC9000, Anytone AT-D868 UVE2,

Offline Noway

• Gevorderd Lid
Re: Scannerstream Assen
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 11:14:45 »
Fijn om te horen, Alwin. Ik hoop dat het blijft kriebelen, leuk!

Ik heb de stream direct geprobeerd en kreeg vanaf een wifi verbinding een slechte verbinding (geen geluid), free Dynamic adres en port 80 toch?

Misschien dat iedereen nu aan het luisteren is.

Offline Alwin_R09

• Gevorderd Lid
  • Lima Charlie
    • Scanner Radio
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 11:28:08 »
Fijn om te horen, Alwin. Ik hoop dat het blijft kriebelen, leuk!

Ik heb de stream direct geprobeerd en kreeg vanaf een wifi verbinding een slechte verbinding (geen geluid), free Dynamic adres en port 80 toch?

Misschien dat iedereen nu aan het luisteren is.

Bedankt voor het proberen. De stream werkt prima voor zover ik kan zien. Ik heb de scanner alleen in een tijdelijke opstelling staan, met een antenne binnenshuis. Het meeste is in de ruis te horen en ik moet nog even aan het werk om de brom eruit  te krijgen!

Mvg,

Alwin
Wouxun KG-UV2D, Baofeng BF888, Tyt dm-uvf10/MD380, AOR AR8000, Uniden 3500XLT/UBC9000, Anytone AT-D868 UVE2,

Offline Noway

• Gevorderd Lid
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 11:34:50 »
Hi Alwin, even geprobeerd met Wifi en nu via GPRS. Krijg eerst een melding dat de verbinding niet veilig is (geen https) en nú inderdaad de brom. Via Ziggo nu geen verbinding te krijgen (hier wel 120mb) en via GPRS inmiddels ook niet. Waarschijnlijk ben je er mee bezig.

Offline Alwin_R09

• Gevorderd Lid
  • Lima Charlie
    • Scanner Radio
« Reactie #4 Gepost op: Gisteren om 11:40:30 »
Vreemd. Hier werkt alles prima en de pagina is gewoon bereikbaar via ethernet, wifi en 4/5G. Ik ga is even kijken of ik iets kan vinden wat niet klopt. Https is ook nog een agendapunt inderdaad!

Mvg,

Alwin

Offline Noway

• Gevorderd Lid
« Reactie #5 Gepost op: Gisteren om 13:10:40 »
Als ik de site stop, dan doet hij het wel, weliswaar met brom.