Auteur Topic: verloop kabel Uniden Bearcat UBC370CLT  (gelezen 1002 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Steamer223

• Nieuw Lid
  • *
verloop kabel Uniden Bearcat UBC370CLT
« Gepost op: 24 maart 2025, 20:24:06 »
weet u of er een verloop kabel bestaat van de Uniden Bearcat UBC370CLT naar een PL
Ik ben van plan er een aan te schaffen (gebruikt)
ik ben door handicap erg aan huis gebonden en wil graag gaan luisteren op de diverse banden ,schoonzoon heeft al een Sirio scone antenne buiten geplaatst met een N plug erin naar PL
vandaar mijn vraag
hoop dat ik t zo goed heb gedaan
met vriendelijke groet Nico
Oh sorry
Moet nog even voorstellen excuses
ik ben Nico uit Wassenaar
73 jaar en doe dit voor het eerst
fijne avond verder

Offline GerP

• DJI PI Zuid-Oost
  • Gevorderd Lid
Re: verloop kabel Uniden Bearcat UBC370CLT
« Reactie #1 Gepost op: 25 maart 2025, 10:38:25 »
Hoi Nico,

Die zijn er wel, even googlen op PL naar BNC.

Mvg. GerP

Offline Henk Voortwijs

• Gevorderd Lid
  • IK MOET HELEMAAL NIKS!
« Reactie #2 Gepost op: 25 maart 2025, 10:40:53 »
Ik denk dat je beter BNC naar N kunt kopen en die verloop N - PL weg laat. N plug is beter dan PL plug. En hoe minder verloop je gebruikt, hoe beter het resultaat.
En (als  jij of je schoonzoon handig zijn) zelf kabel + pluggen kopen en zelf een kabel in elkaar zetten.
BC785D; UBC780XLT; UBC3500XLT; UBC9000XLT; Sangean ATS-909X; TP-100 BASIC; Galaxy AF-A27; Midland Alan 48 Plus; TYT TH-8600

Offline Steamer223

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 25 maart 2025, 13:47:01 »
Dank voor uw reacties ,heb eindelijk op google een duidelijke foto van de achterkant van de scanner kunnen vinden en daar staat inderdaad een NBC uitgang op (ik dacht dat het zo'n radio antenne aansluiting was ),maar dan is het probleem opgelost want in mij sirio discone heb ik al een N plug zitten en daar een PL opgedraait en de kabel naar binnen gebracht ,binnen op de switcher aangekoppeld en ik heb nog een snoer BNC naar pl liggen dus pl op de switcher en de bnc naar de scanner ,hoop dat ik de volgorde zo goed heb
Ik wil u vriendelijk danken voor uw adviezen en hartelijk groeten

Nico