Ik zeg zeer zeker niet dat de 160DN een verkeerde keus is, in mijn specifieke geval was het voor mijn situatie ongeschikt.
Ik ging er teveel van uit van: het lijkt op een 125xlt, dus het is een 125xlt met extra mogelijkheden maar min of meer hetzelfde apparaat.
Dat is het dus beslist niet.
Het valt me alleen op dat nog geen 14 dagen na de eerste release er al 3 op marktplaats staan en dat is niet de eerste keer.
Dat er veel 125XLT op MP staan is natuurlijk een beetje krom, mijn 125 zou ik ook op MP hebben gezet en daar zijn er vele,vele meer van verkocht dus ook logisch dat die meer aangeboden worden. De eerste release van de 125xlt was 2013 volgens rigpix en dan is het ook nog een instapmodel.
Daarom zeg ik, zonder paniek te willen veroorzaken, dat het opvallend is dat zo kort na de release datum er al 3 te koop staan/stonden.
De bugs tel ik even niet mee, hoewel ik het slordig vind dat de eerste dingen die je instelt als de verlichting,die fout er gewoon doorheen kon glippen.
Pro: De luchtvaart ontvangst is uitstekend en bij dmr/dpmr hoor je bij de veel duurdere AOR een andere klank, het is verstaanbaar maar er is duidelijk een verschil te horen tussen analoog en digitaal,bij de 260 hoor ik dat zeer zeker niet.
Ik hoop wel dat ze met een verandering in de software als dat mogelijk is,, het ding toch geschikt kunnen krijgen voor een buitenantenne, of anders bij verkoop vermelden dat dit problemen kan geven, met een verzwakker verzwakte ik de gehele ontvangst over alle banden. Daarmee wel kunnen vaststellen dat het apparaat eigenlijk TE gevoelig was, want anders krijg je met een verzwakker geen signaal als het er domweg niet is.