Als je een capcode invult in één van de whitelisten (in dit geval van de brandweer) dan wordt alles geblokkeerd omdat er niets in de text to pass staat.
Dus als je een capcode invult in één van de Whitelisten, dan is de filter van de desbetreffende whitelist actief.
Alleen de tekst die je in "Text to pass" en als dezelfde tekst in de melding staat, wordt doorgelaten en in het display gezet.
Indien je alles wil zien van een capcode, dan zorg je ervoor dat PDW deze doorgeeft aan PDWReader (d.m.v. het vinkje in de filter van PDW "Enable filter command file" aan te vinken) en je zet NIET de capcode in een whitelist van PDWReader, en alles wordt ongefilterd doorgegeven en geprojecteerd op het display.
Mocht je nog twijfelen, zet je tekst die je wil zien (straatnaam, voertuignummer, plaatsnaam, alles wat in een melding kan staan) in GoldenWord.
Dit wordt altijd doorgelaten, ookal heb je in een eerdere filter anders aangegeven.
Naar het filter GoldenWord wordt als eerste gekeken, en als een tekst matcht, dan wordt dit direct doorgegeven naar het display.
Als voorbeeld, als ik in de blacklist "B1" heb staan, dan zullen alle berichten met "B1" erin worden verwijderd, TENZIJ in de tekst GoldenWord een plaatsnaam staat die ik wil volgen. Dan wordt de melding toch weergegeven, ondanks de "B1" in de tekst.
Zie tabblad BL /GW
Ik hoop dat het nog een beetje te volgen is....
ik kom zo terug op je vraag met de WL2 Johan.