Is iets duidelijker geworden door een 2 tal meldingen en en schot voor de boeg van mij;
| 0500312 | Vrijeploeg/instroom |
| 0500313 | Vrijeploeg/instroom |
| 0500314 | Vrijeploeg/instroom |
| 0500395 | Hek Hoofdpost |
| 0500397 | Lichtkrant/monitorcode Hoofdpost en Nevenpost |
| 0500398 | Deur/hek Hoofdpost |
| 0500399 | Kazernetechniek (hek?) Nevenpost. |
Ik denk dat de codes 0500307 t/m 309 bezetting manning zijn van voertuigen die alsnog een keer "gepiept" worden.
Groet uit Assen,
Bert
P.s. Alwin lees jij je mail wel eens? Of heb je een ander e-mail adres!
Hallo Bert,
Hartelijk dank voor je mail en je reaktie! Die mail zal ik zo spoedig mogelijk beantwoorden! Door wat toestanden komt het er steeds niet van. Het is op dit moment echt even puzzelen voor wat betreft de codes voor Assen! Ik zie dat in jouw schot voor de boeg je de 0500398 voor de hoofdpost hebt staan. In de meldingen van de de afgelopen week,zie je dat de code steeds mee gaat met de nevenpost. Hoe het verder allemaal zit is vooralsnog niet helemaal duidelijk! Ik gooi hier vanuit Utrecht steeds een lijntje uit in de richting Assen, maar ze bijten niet meer zoals "vroeger"

! Maar ja toen zat de MKD nog aan de Tuinstraat en ik woonde er heel dichtbij! Ik vermoed zelf dat de 0500314 een vrijwilligerspool is zoals in de regio Aa&Hunze! Daar wordt via een code elke beschikbare vrijwilliger gealarmeerd, aangezien de meesten buiten hun woonplaats werken. Zo kunnen vrijwilligers uit bijvoorbeeld Annen en Rolde mee met een uitruk in Gieten, als ze daar bij Schuitema DC Noord werken met als reden voldoende personeel te hebben binnen de gestelde opkomsttijd! Maar hoe het precies zit gaat nog heel wat speurwerk kosten!
Mvg,
Alwin