RAV (+regio) zou naar mijn mening ook kunnen.
In principe word de ambulancezorg per veiligheidsregio georganiseerd in een Regionale AmbulanceVoorziening, ongeacht wie de aanbieders zijn van deze zorg in een veiligheidsregio.
https://wetten.overheid.nl/BWBR0031557/2013-01-01#HoofdstukII
Andere optie zou kunnen zijn om het zo te doen:
0120164 Ambulance 11-132 (Zaanstreek-Waterland)
In principe... Maar ik heb er gisteren ook Gegoogled en RAV wordt niet door elke regio gehanteerd. Dan krijg je juist termen die scheef lopen. Zoals het nu is in de genoemde regio's, is dat niets dan?
Hoe je het nu gedaan hebt, vind ik persoonlijk, het storend dat er 2x ambulance staat.
En ik zeg wel principe maar elke veiligheidsregio heeft een RAV met daarin de verschillende ambulancezorgaanbieders. Nederland zou Nederland niet zijn als elke regio zelf het beestje net weer anders noemt, maar van alles wat ik kan vinden op internet is het vanuit Den Haag, RAV.
Wat misschien ook wel lastig is nu de codes niet meer MKA gebonden worden, is dat niet elke piket functie onderdeel is van de RAV / ambulancezorg. Bijvoorbeeld de OvDG's zijn van de GHOR, Forensisch Artsen van de GGD etc.
Maargoed, dat is misschien iets te pietje precies voor nu. Ik denk dat je een goede weg bent in geslagen door het niet meer meldkamer gebonden te maken.
Echt top