0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.
Citaat van: JimB op 17 januari 2017, 11:27:55Doe ik misschien iets fout? Als ik de brandweer selecteer van Noord- en Oost Gelderland en zet ook het "vinkje" bij monitorcodes dat ik de monitorcode (0806240) niet krijg? Terwijl dat wel gebeurd bij een andere regio, zoals Haaglanden (1503902). Deze is ook aan/uit te zetten.De monitorcode wordt wel meegezonden voor de melding als ik deze zelf decodeer.Ik denk dat dit een lastige wordt. Die van Haaglanden is ook specifiek van Haaglanden, maar 0806240 is van de MON en dus bruikbaar voor 2 regio's. Daarom heb ik (enige tijd terug) de 'harde' regiologging uitgeschakeld en deze gekoppeld aan de incidentregio. Misschien heeft dit ook effect voor de manier waarop jij nu wilt filteren. De vraag is nu, mis je die monitorcode daadwerkelijk? Als het goed is wordt deze wel getoond zodra deze individueel wordt verzonden.
Doe ik misschien iets fout? Als ik de brandweer selecteer van Noord- en Oost Gelderland en zet ook het "vinkje" bij monitorcodes dat ik de monitorcode (0806240) niet krijg? Terwijl dat wel gebeurd bij een andere regio, zoals Haaglanden (1503902). Deze is ook aan/uit te zetten.De monitorcode wordt wel meegezonden voor de melding als ik deze zelf decodeer.
Het is trouwens allemaal Meldkamer Oost Nederland (MON) geworden...
Zat net even te spelen met de monitor, en toen ik daarbij de knop HNT gebruikte (noodhulpteam(s)) kreeg ik een hele waslijst te zien; vnl. allemaal ovd-g's, ergens een foutje of een bug?