Gotya (+ 2 verborgen) (en 1 gast) bekijken dit topic.
Hi Johan, klein vraagje : in het 2de filmpje is er op 2.07 een Motorola portofoon te zien. Is dit al 1 die van het nieuwe systeem onderdeel maakt? Ik zie nl wat gegevens in het scherm staan.
Dank jullie heren, ben nu in elke film of video aan het kijken wat er staat. Leuk Denk dat S voor Sector zou kunnen staan en RMG voor Regionale mobiele Gespreksgroepen (maak ik er maar van)https://nipv.nl/wp-content/uploads/2024/04/202312-BWNL-NIPV-Werkwijze-C2000-verbindingshuis-Noord-Nederland.pdfAfkortingen zeggen me niet zoveel maar heb er nu wel meer beeld bij.
De S staat voor Samenwerking. Hierop kunnen functionarissen van de verschillende disciplines met elkaar communiceren.
Citaat van: Johan Beck op Vandaag om 18:39:53De S staat voor Samenwerking. Hierop kunnen functionarissen van de verschillende disciplines met elkaar communiceren.Dat komt denk ik meer in de richting. In Noord-Holland gebruikt men die ook veel bij watergerelateerde inzetten, vermoedelijk voor communicatie met de reddingsbrigade(s). SNH is het daar.