0 leden (en 5 gasten) bekijken dit topic.
Ik heb in de handleiding van die porto's zitten zoeken, maar kom er niet goed achter of lees niet goed. Heeft iemand een lijstje met de kanaal kleuren, frequenties en Tq's zoals ze door de fabriek zijn ingesteld?Spoorfan
Citaat van: spoorfan op 16 maart 2015, 10:24:27Ik heb in de handleiding van die porto's zitten zoeken, maar kom er niet goed achter of lees niet goed. Heeft iemand een lijstje met de kanaal kleuren, frequenties en Tq's zoals ze door de fabriek zijn ingesteld?SpoorfanOp pag.9 van de manual ( http://www.manualslib.com/manual/466482/Motorola-Clp1060.html?page=17#manual ) staan de kleurcodes.Heb je hier wat aan?Gr. Ernst
Bij de Jumbo aan de Larenseweg in Hilversum loopt men met DECT telefoons.
Dan ga ik eens even met mijn bron in discussie Zag nu net een pagina terug jouw bericht over deze vestiging.
Maar met een pmr porto een counter en de close call....... helemaal niets. Ze lopen gewoon met dect telefoons. Ook niets gezien van oortjes oid.
Op mijn werk gebruiken ze sinds vandaag ook Motorola CLP446 Porto's. Ik zal morgen als ik tijd heb proberen om het kanaal en TQ op te zoeken. De locatie Jumbo Abbas Gieten