Ik gebruik SDR# v1700 met de Tetra Plug-in en Tetra Trunk Tracker v1890 op Windows 11. Alles werkt goed maar als ik in TTT het opnemen aanzet komt in het TTT schermpje de foutmelding: #5 de opgegeven parameter valt buiten het bereik van de opgegeven opdracht" Error (samples/sec). En wordt er geen audio opgenomen.
Verder werkt Plug-in en TTT prima, alles functioneert goed, zowel in single modus met 1 dongel als in dual modus met 2 dongels. Het is een Windows foutmelding, geen eigen TTT foutmelding.
Ik heb ondertussen al van alles geprobeerd om de fout er uit te halen. De omschrijving van Microsoft op deze fout is heel algemeen en kan met rechten of een instelling te maken hebben. Hier kom ik niet echt verder mee. Op RadioReference wordt deze foutmelding ook een keer genoemd en daar was installatie van Virtual Audio Cable de oplossing. Ik heb de Virtual Audio Cable (VB Cable) al opnieuw geïnstalleerd, kwaliteit van alle invoer en uitvoer settings veranderd, alle settings bij Windows geluidsinstellingen veranderd. Tot nu toe zonder effect. Ik heb gewoon geen idee in welke hoek ik dit moet zoeken.
Heeft iemand een idee wat de oorzaak van de fout kan zijn?