0 leden (en 3 gasten) bekijken dit topic.
Zou kunnen, maar in Haaglanden wordt die vaak apart gepiept en loopt hij niet standaard mee bij GRIP. Het persoon werd overigens ook pas gevonden NA het blussen. Wellicht was de brand op dat moment al uit, maar een multi-displinair BOT-team is naar mijn idee iets te vooruitstrevend voor een regio als Haaglanden Het lijkt me dus eerder iets GRIP-gerelateerds.Groeten, Peter.
Het lijkt me dus eerder iets GRIP-gerelateerds.
Capcode : 1500046Citaat van: "hunter"Het lijkt me dus eerder iets GRIP-gerelateerds.Zojuist kreeg ik een andere ingeving : Burgemeester Den-Haag.Groeten, Peter.
Die hadden ze toch allang een C2000 portfoon gegeven (evenals die andere burgemeesters rondom (den) Haag-landen) Maar het zou kunnen want hij luistert waarschijnlijk niet de hele dag naar zijn porto.Vanmorgen bij de kelderbrand in Leidschendam is hij inderdaad niet meegegaan. (maar dat was ook geen Grip)Dan kan je verwachten dat die andere burgervaders ook nog gaan komen.
is het dan misschien de informatie manager. Zie onderstaande link van het brandweer forum.Hier wordt uitgesproken dat ie bij Grip 1 in beeld is en multidisiplinair werkt.Ook deze persoon zal een seintje moeten krijgen dat het grip 1 is geworden.http://www.hetbrandweerforum.nl/index.php?topic=553.msg277036#msg277036
Goed, de burgemeesters schijnen beslist geen P2000-pagers te hebben, dus dat vervalt vooralsnog...Groeten, Peter.
Citaat van: "HansH"is het dan misschien de informatie manager. Zie onderstaande link van het brandweer forum.Hier wordt uitgesproken dat ie bij Grip 1 in beeld is en multidisiplinair werkt.Ook deze persoon zal een seintje moeten krijgen dat het grip 1 is geworden.http://www.hetbrandweerforum.nl/index.php?topic=553.msg277036#msg277036Da's ook een optie. Afwachten tot het er ooit misschien een keer bij wordt getikt...Groeten, Peter.
15:58:46 02-01-09
1500607
Citaat van: "HansH"1500607
Ook dat is niet helemaal waar,want hij is gisteren een keer met Leidscheveen en loosduinen meegegaan.Maar ik denk meer dat hij aan de 44 gekoppeld staat omdat hij alleen meegaat als de 44 ook aan de melding gekoppeld staat.