Auteur Topic: s' avonds luisteren  (gelezen 3276 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hendri

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 24
s' avonds luisteren
« Gepost op: 2 april 2011, 21:53:19 »
klopt het dat er s'avonds minder te luisteren valt.

Overdag krijg ik genoeg te horen, maar s'avonds eigenlijk niks meer.
UBC72XLT

Offline woody_duiven

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 632
    • RonV Media
Re: s' avonds luisteren
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2011, 22:32:37 »
Ligt er aan waar je naar luister Hendri, maar grof gezegt is er tijdens kantooruren meer te horen dan daar buiten.
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!

Offline Hendri

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 24
Re: s' avonds luisteren
« Reactie #2 Gepost op: 2 april 2011, 22:51:48 »
Ik luister eigenlijk naar de luchtvaart, lijkt mij niet dat ze daar kantoor uren hebben :roll:
UBC72XLT

Offline counterstrike

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1860
Re: s' avonds luisteren
« Reactie #3 Gepost op: 2 april 2011, 23:08:45 »
Hendri,

Amsterdam Radar, Eurocontrol 24/7 actief, 's nacht veelal post, vracht en militair.

Maar zeker actief, voor frequenties zie het item luchtvaart op dit forum.

Met vriendelijke groet,
Peter

Offline Asterix900

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1217
Re: s' avonds luisteren
« Reactie #4 Gepost op: 3 april 2011, 21:23:00 »
Citaat van: "Hendri"
Ik luister eigenlijk naar de luchtvaart, lijkt mij niet dat ze daar kantoor uren hebben :roll:

Dat klopt maar ook op luchthavens heb je vaak piekmomenten en momenten dat het heel wat kalmer is. Op Brussels Airport is het bijvoorbeeld in de vroege namiddag altijd bijzonder kalm omdat de intercontinentale 'nachtvluchten' 's morgens landen en het voor Europese verbindingen (zakenmensen) interessanter is om of 's ochtends of 's avonds later aan te komen of te reizen. Toeristische vluchten vind je dan vaker in de ochtend, pakjesdiensten 's nachts etc etc.
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)