Auteur Topic: Jan Hilgers Memorial Show te Ede 18 september  (gelezen 3746 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline JFKSPL

• Nieuw Lid
  • *
Jan Hilgers Memorial Show te Ede 18 september
« Gepost op: 18 augustus 2010, 11:36:45 »
Weet er iemand hier iets over dit grote evenement? Op welke frequenties er van de luchtverkeersleiding daar in Ede wat te horen valt. Natuurlijk kan ik met de Close Call functie van de UBC96XLT ter plekke wat opvangen, maar een beetje voorbereiding en wat frequenties op slaan vind ik wel leuk.

Offline woody_duiven

• Gevorderd Lid
    • RonV Media
Re: Jan Hilgers Memorial Show te Ede 18 september
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2010, 21:07:42 »
Citaat van: "JFKSPL"
Weet er iemand hier iets over dit grote evenement? Op welke frequenties er van de luchtverkeersleiding daar in Ede wat te horen valt. Natuurlijk kan ik met de Close Call functie van de UBC96XLT ter plekke wat opvangen, maar een beetje voorbereiding en wat frequenties op slaan vind ik wel leuk.

Voor het programma en meer info kun je hier eens kijken: http://www.janhilgers.nl/

Afgelopen weken heb ik het Fokker 4 formatieteam van Gilze-Rijen horen oefenen boven de Ginkelse heide, ik verwacht ze zaterdag tijdens de show. Freq = 125.5250 Verder zijn er een Cougar en een Apache van GR aanwezig, houd dus ook de diverse Air to Air kanalen in de gaten. Voor zover ik heb begrepen vliegt er ook een F16 mee in de show, Air to Air kanaaltjes van Volkel lijken me ook geen overbodige luxe.

De JH memorial valt samen met de Market Garden herdenking, frequenties die vorig jaar zijn gebruikt voor Market Garden: viewtopic.php?f=19&t=16913&hilit=Market+garden+2009
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!