Je kunt woordherkenning koppelen aan één of meerdere CAP codes.
Bijv: Lifeliner 3 een korte piep geven (0000000f00000000), Bemmel + filter koppelen, filter match as priority activeren (default), filter match sound een leuke toon geven.
Komt de heli in Bemmel, dan piept hij altijd extra duidelijk, anders alleen een korte piep.
V8.6 Is ook handprogrammeerbaar. Heeft echter maar 1x woordherkenning ipv. 3x.
Je kunt dus 2 extra omliggende dorpen ingeven, of de plaats van de meldkamer waar de heli zich moet inmelden.
Dan heb je de meldingen waar LL3 heen moet van de heli regio.
Kortom: door slim programmeren kan bijna alles.
hallo ik heb wat vragen over de pagers omdat ik van plan ben er een te gaan kopen binnenkort.
-als je een pager met woordherkenning hebt kan je dan bijvoorbeeld Bemmel invoeren (woon in Bemmel) en dan alle meldingen uit bemmel binnen krijgen?
-ik heb gelezen dat je de jupiter pro v9.1 helemaal met de hand kan programeren (woordherekenning). Kan dit ook met versie 8.6?
-en als ik dan zou willen dat hij piept als de trauma naar een dorp verderop moet, kan ik dan de capscode invoeren en dan als filter bijv. Haalderen en gendt (dorpen rondom Bemmel) invoeren? dus dat die alleen af gaat als de trauma naar het dorp hier naast moet en niet naar Nijmegen ofzo.
alvast bedankt allemaal 
MVG,
Roy, 112Bemmel