Sinds kort is het
Antenneregister van AT online en ik heb even wat zitten snuffelen. 8-)
Op de Peizerweg in Groningen staat inderdaad een antenne van dit netwerk, meer dan 10dBW (anders kom je niet op het register te staan helaas), en de frequentie is 463.65MHz:

Het gaat hier om het KPN Datacenter gebouw trouwens.
Fahrenheidsweg, Leeuwarden idem:

Zwolle zit op dezelfde frequentie, Den Helder, Apeldoorn ook (langs de A50 op de Elsbosweg, maar ook net ten westen van de Laan van Spitsbergen, dus 2x!), Putten, Ermelo, Harderwijk, Kootwijk.
Arnhem zit op zowel 463.65 als 462.4 op 3(!) lokaties. En net ten oosten van Arnhem in Lathum en Westervoort zitten er nog twee met 463.65 MHz.
Amsterdam bij de RAI en van daar uit richting centrum zitten op 463.65, bij Sloterdijk een zestqal zenders op zowel 462.4 als 463.65MHz, de Osdorperweg ook beide frequenties.
Kwam ook nog wat anders tegen in het register:
458.570 in Apeldoorn aan de Gladsaxe, ter hoogte van CW Rent, 11.8dBW op 22m hoogte
9410MHz (dus 9.410GHz) in AMsterdam, een aantal zenders (bijvoorbeeld bij Durgerdam op 15m hoogte), zou geen vaste verbinding moeten zijn (die had ik uitgeschakeld), ik gok een radarpost
458.3300 in Hypolytushoef, op 15m hoogte met 14dBW, moet haast wel Aannemer en Transportbedrijf Klein Wieringen zijn

9710Mhz op de sluizen in Kornwerderzand, weer een stel radarposten, gok ik
Verder zijn het vooral ERMES en andere pagernetwerken die erop staan. Helaas vrijwel niks waar wij wat aan hebben... kennelijk heeft vrijwel niemand een zender van >10dBW staan...