0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
CitaatVerder zag ik nog een paar militairen met een analoge UHF porto lopen,Weet je of dit marine was?Die zitten van 447.500 tot 449.9875 (12,5 kz).
Verder zag ik nog een paar militairen met een analoge UHF porto lopen,
Degene waar ik vlakbij stond was van de landmacht. De porto's werden gebruikt voor het coordineren en opstellen van de erewacht van de diverse defensieonderdelen. Men was ook met speciale touringcars voorzien van een logo "Defensie transport en logistiek o.i.d. Ik heb in het bandje 440-450 mHz nog een tijdje gezocht maar niets gehoord.Kan zijn dat men een paar porto's gehuurd had en toch op de 454.8875 zat.
Zou een mooie gelegenheid om (bijvoorbeeld onder de Wet Openbaarheid Bestuur)
Wat is hierop te horen Huub?Ik weet alleen dat er een enorm breed datasignaal zit omgeving Sloterdijk (zie ook http://scannerforum.nl/viewtopic.php?f=94&t=17490)
456.0100 tq 100.0Begeleiding g.v.b. bussen op het Amstelstation.
Citaat van: "dennis"456.0100 tq 100.0Begeleiding g.v.b. bussen op het Amstelstation.Group 4 Securicor
Citaat van: "elsinga"Zou een mooie gelegenheid om (bijvoorbeeld onder de Wet Openbaarheid Bestuur)Ik denkt dat als je gaat "Wobben"je een hele lange brief krijgt met als laatste regel:" dat het niet gewenst is om dit in de openbaarheid te brengen".