Nou ja, het komt wel meer voor dat een duplex setje als 2x simplex wordt gebruikt. Dat zou hier ook goed gebeurd kunnen zijn.
Alles lijkt mogelijk de laatste tijd, wat dat betreft gebeuren er wel vreemdere zaken.
Ik kom nog even terug op de 173.050 zonder TQ die ik eerder dit weekend toedichte aan de supportersbussen begleiding voor Vitesse, ook zondag was dit kanaal een groot deel van de dag in gebruik. Het had niks met het stadion te maken maar ging weer over bushaltes in de regio, zondag was er zeker geen link met Vitesse of het Gelredome. Iets om eens in de gaten te gaan houden aan deze kant, ben nu erg benieuwd wie daar gebruik van maakt!
Het lijstje Gelredome zijn louter huurfrequenties, het kan natuurlijk altijd zo zijn dat er een andere gebruiker op een frequentie zit, of dat het per evenement verschild. Morgen en woensdag hebben we daar Marco Borsato en Friends, zaterdag Vitesse-Heracles, wat betreft Marco zal ik weer ( vrijwillig) in de file gaan staan, zaterdag maar eens zien of ik weer die kant op kan, kijken wat er dan uitrolt! Wordt vervolgd...