Auteur Topic: Trunking in belgie..dood  (gelezen 16986 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline mumu

• Beginnend Lid
  • **
Re: Trunking in belgie..dood
« Reactie #30 Gepost op: 26 oktober 2010, 08:46:07 »
Citaat van: "tors"
Citaat van: "Asterix900"
Als je ziet hoeveel miljoenen mensen er dagelijks in de metro passeren en als je weet dat het Astridnetwerk per definitie in alle Brusselse metro's aanwezig is, via de infrastructuur van de MIVB zelf, dan is die keuze niet onlogisch.

Via de infrastructuur van de mivb zelf is dat zo ?  heeft de mivb geïnvesteerd in het astrid netwerk ? ik begrijp dat ze er gelukkig me zijn, maar er zijn los van astrid nog bedrijven die Tetra aanbieden maar waarvan de bazis infrastructuur niet betaald is met  belastings geld en daar kunnen we eens kritisch over zijn

Citaat van: "mumu"
tors schreef:
Met zen allen op het astrid netwerk ? als er dan iets serieus gebeurd licht die nog sneller plat  

Ha ja ? Waarom ?

omdat de T van Tetra voor trunking staat  en hoe meer diensten (vloten) van een site gebruikmaken tijdens een ramp hoe meer spraakkanalen er vol lopen en in een wachtrij komen  wat je dan overbelasting kan noemen

De MIVB heeft geinvesteerd in een een stralende kabel netwerk, niet in een Tetra netwerk.
Astrid gebruikte die infrastructuur al lang om zijn signaal te injecteren netzoals alle GSM operatoren dat daar deden (of nog steeds doen).
Als het u kan gerust stellen, de MIVB vraagt daar genoeg (belastings)geld voor om dat te gebruiken. :roll:

Hoe meer diensten van een site gebruik maken hoe meer kanalen er bij komen om de verplichte queing laag te houden. In het geval van de metro in Brussel denk ik dat die Astrid zenders in de metro eindelijk eens performant gebruikt gaan worden, want veel traffic zullen die niet getrokken hebben de voorbije jaren denk ik.

Offline Asterix900

• Top Lid
Re: Trunking in belgie..dood
« Reactie #31 Gepost op: 26 oktober 2010, 18:52:29 »
Beste Mumu, de link tussen het geven van updates over de aanvraag van potenti ële klanten om te mogen toetreden en uw besluit dat het Raadgevend Comité voor de Gebruikers dan maar het laatste woord hierover heeft, ontgaat mij volledig. Zeker omdat deze klanten door de betreffende wet al van in den beginne de toegang hadden verkregen tot het netwerk...

Ik zou trouwens aan medeforumlid Tors willen vragen de quote-functie correct te gebruiken!  :?
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)