Auteur Topic: Aerial Refuelling  (gelezen 222869 keer)

NL11673, BLUELIGHT-DK (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Lord Flashheart

  • Boardmoderator
  • *****
  • Berichten: 1812
    • 24 December 1944
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #240 Gepost op: 12 februari 2024, 18:57:40 »
QUID14 59-1475/D / 131.080 -> 315.050 -> 398.025 / {371.500}.

BAF211/STING11: FA-68 / 306.600 -> 315.050 -> {371.500} -> 315.050 -> 314.600 -> 398.025 -> 336.325 -> 291.650 -> 336.325 -> 284.850 -> 306.600 / <143.350>.
BAF231-233: FA-117 FB-22 FA-121 / 306.600 -> 315.050 -> {371.500} -> 315.050 -> 314.600 -> 284.850 -> 306.600 / <138.925> [140.100].
BAF221-222: FA-84 FA-83 / 306.600 -> 284.850 -> 315.050 -> {371.500} -> 315.050 -> 314.600 -> 284.850 -> 306.600 -> Efflux / <138.650> [138.275].
BAF212/STING12: FA-71 / 306.600 -> 284.850 -> 315.050 -> {371.500} -> 315.050 -> 314.600 -> 398.025 -> 336.325 -> 291.650 / <143.350>.
BAF401-402: FA-77 FA-116 / 284.850 -> 315.050 -> {371.500} -> 315.050 -> 314.600 -> 284.850 / <138.400>.
BAF411-412: FA-126 FA-103 / 284.850 -> 315.050 -> {371.500} -> 315.050 -> 314.600 -> 284.850 -> 306.600 / <142.950> <339.300>.
BAF431-432: FA-123 FB21 / 284.850 -> 315.050 -> {371.500} -> 315.050 -> 398.025 / <139.875>.

Offline Loneship69

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 104
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #241 Gepost op: 23 november 2025, 02:59:40 »
Ter info: er is boven Brabant een nieuwe AAR track gedefinieerd. De LENA track. Ik kwam het toevallig tegen omdat ik bij Eurocontrol e.e.a. tegenkwam over flightplanning (FRA kwesties) wijzigingen. De LENA track schijnt o.a. bedacht te zijn om minder van de Duitse JOJO track afhankelijk te zijn, die kennelijk ruwere verstoring geeft in de civiele traffic flows. De MIL AIP NL geeft ook al amendments voor deze nieuwe track:

https://english.defensie.nl/binaries/defence/documenten/publications/2025/11/06/amendment-milaip-12-25/EH_Amdt_A_2025_12_en_web.pdf