Geldt dit alleen voor mij, of heb jij zelf wel alle freqs gehoord? Zo ja, dan haal ik de lijst wel van m'n site af en gebruik ik die van jou wel. Scheelt mij weer wat tijd en ruimte op m'n site
.
Dit geldt voor iedereen die zulke lijsten publiceert op Internet. Deze lijst is dan ook totaal tegen mijn principes samengesteld, maar dat had ik al eens gezegd dacht ik.
De meesten hier weten dat ik pas frequenties bevestig, of plaats, als ikzelf òf een andere betrouwbare bron (waar er hier op dit forum genoeg van zijn) die ook bevestigd heeft van de gebruiker.
En zo te zien aan de update datum heb je je eigen frequentie database ook even aangepast met de laatste info...
Altijd goed om je eigen lijst eens te checken met andere lijkt mij.
Oke. Ik vond bepaalde reacties op mijn lijst een beetje arrogant overkomen. Maar ondertussen haal je er wel de nodige info uit. Maargoed dat zal dan wel aan mij liggen; No hard feelings....Let's keep up this good work.
Toch jammer eigenlijk... Als je dan toch een overzicht on-line zet (en houdt), dan maar zo volledig mogelijk, lijkt mij.
Dus incl. de UHF frequentie erbij, zodat je alles in 1 overzicht hebt.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n milair luisteraar, dat is dan ook de reden dat ik het voornamelijk bij civiel gehouden heb Arle. Ik moet wel toegeven dat ik er wel over nagedacht heb hoor want er gaat niets boven complete informatie.
Ik heb de lijst in eerste instantie samengesteld om de frequenties van de gronddiensten in èèn overzicht samen te zetten maar dat werd een klein lijstje dus heb ik, aangezien de gronddiensten voor het grote deel dus ook civiel zijn, ook de civiele frequenties erbij gezet.
Maargoed, als ik Eindhoven niet in deze lijst had opgenomen had deze "discussie" er ook niet geweest vermoedt ik....