0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.
Ik heb zojuist mijn PDF en BCT lijsten weer even vernieuwd, te downloaden via de link in mijn signature.
170.6500 TQ 127.3 is de BVH
Inderdaad. Een typfaut... :oops:
Ik neem aan dat hier dus BHV wordt bedoeld. Kijk het maakt mij verder niet uit hoor maar als ik dit soort dingen niet even controleer dan staat het straks ook verkeerd in een eventuele nieuwe versie van Frequentietabellen voor scanners. En dan krijgen we weer dezelfde taferelen als toen het boek nog werd gemaakt door Jan Volkers. Die nam ook alles zomaar klakkeloos over en dat is denk ik iets wat we nou net niet willen.
Die junior toezichtshouders had ik nog niet in de lijst staan, in welke plaats zitten die? Mooie aanvulling trouwens, dank![edit] Laat maar, al zoekende gevonden: Assen (rond het station). [/edit]
Ja, ik zocht alleen verkeerd... :oops: En Gemeente Beilen (eigenlijk Midden Drenthe), dat was niet toevallig een loonbedrijf? Wel een mooie vangst.
Citaat van: "elsinga"Ja, ik zocht alleen verkeerd... :oops: En Gemeente Beilen (eigenlijk Midden Drenthe), dat was niet toevallig een loonbedrijf? Wel een mooie vangst. Ik had deze frequentie al eens vaker beluisterd en ontving alleen maar "strooi" taal en ging gezien de locatie's die genoemd werden uit van een gemeente voertuig, inderdaad Midden-Drenthe. Heb dus vooralsnog geen indicatie van een loonbedrijf maar voor het zelfde heb ik ze hier nog nooit ontvangen als loonbedrijf en werken ze buiten mijn bereik.Mogelijk noteren met vraagteken!Gr.Bert