Zojuist wat getest ("Hallo, hoort u mij?") gehoord op 469.6100/241.8, dezelfde frequentie maar een andere TQ dan 112groningen op die frequentie gebruikt (82.5). Het klonk zeker niet als 112groningen, maar als een zakelijke gebruiker.
[edit]Net een oproep gehoord "balie voor ploegleider" en "ploegleider voor verkenners", wat ook bij RUG Rechten BHV altijd gebeurt.
Dat zou kunnen betekenen dat ze nu een derde frequentie in gebruik gaan nemen (kennelijk de smaak te pakken met 469.450/173.8 voor de BHV en 469.270/71.9 voor de TD).
Communicatie gaat nu over de "stand van de gasmeter" en "de brandpomp", klinkt weer BHV-achtig. Als een oefening ook.
LOL! Op het gescramblede kanaal van 112groningen wordt nu gezegd "dat ze op het kanaal van Dirk aan het oefenen zijn". Ook denken ze dat het geen relais is, maar daar denk ik echt anders over.

[/edit]
[edit2] Uit de communicatie en de gegevens over gebouwen lijkt dit heel sterk op RUG Rechten uit de Groninger binnenstad. Wat 112groningen op dat kanaal moet is me nog steeds niet duidelijk, er zijn in Groningen niet zoveel gebruikers dat AT meerdere relais op dezelfde frequentie zou moeten toewijzen, toch?[/edit]