Auteur Topic: park hilaria  (gelezen 7564 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline <<jeroen>>

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 122
Re: park hilaria
« Reactie #15 Gepost op: 31 juli 2009, 23:42:43 »
zojuist wat activiteit gehoort op de 464.8875.
ging over een slachtoffer en een ambulance die aangekomen was bij de hoofdingang, naar mijn idee was het de kermis, geen idee wat het anders zou kunnen zijn.

Offline pukkie

  • Levens Genieter
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 789
Re: park hilaria
« Reactie #16 Gepost op: 1 augustus 2009, 08:37:58 »
Hallo,

Ja klopt Jeroen,

de 464,8875 wordt gebruikt door de kermis organisatie te Venray.
Het rode kruis zit op een DUPLEX freq, de 170,5700 met als roepnaam Venray Basis.
Men heeft de porto's Vrijdag opnieuw geprogrameerd.
Ze zenden uit op een andere freq, maar ontvangen op de 170,5700.
Welke nieuwe freq hun zend freq is, is voor mij nog onbekend.

Groet van Roberto.

Offline <<jeroen>>

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 122
Re: park hilaria
« Reactie #17 Gepost op: 1 augustus 2009, 12:00:39 »
oke, ik zal die van het rode kruis er dan ook even inzetten. maarw at mij opviel aan de mensen van de EHBO  is dat ze geen kleding dragen van het rode kruis en (na een snelle blik in de tent) volgends mij van een andere organisatie zijn (?)

Offline Erik

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2465
Re: park hilaria
« Reactie #18 Gepost op: 1 augustus 2009, 14:51:14 »
Citaat
oke, ik zal die van het rode kruis er dan ook even inzetten. maarw at mij opviel aan de mensen van de EHBO is dat ze geen kleding dragen van het rode kruis en (na een snelle blik in de tent) volgends mij van een andere organisatie zijn (?)

Dat zou verklaren waarom ze geen gebruik maken van een Rode Kruis frequentie.

Offline <<jeroen>>

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 122
Re: park hilaria
« Reactie #19 Gepost op: 1 augustus 2009, 16:16:49 »
Citaat van: "Erik"
Citaat
oke, ik zal die van het rode kruis er dan ook even inzetten. maarw at mij opviel aan de mensen van de EHBO is dat ze geen kleding dragen van het rode kruis en (na een snelle blik in de tent) volgends mij van een andere organisatie zijn (?)

Dat zou verklaren waarom ze geen gebruik maken van een Rode Kruis frequentie.

ja inderdaad. ik zou nietw eten welke organisatie het is maar ze lopen in blauwe/ gele kleding. verder hebben ze een simpele tent staan op het terrein en lopen er teams van 2 pers. rond. en voor zover ik kon zien motorola portofoons         ( organisatie heeft ook motorola in gebruik)

Online Alwin

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1811
    • aw foto
Re: park hilaria
« Reactie #20 Gepost op: 1 augustus 2009, 16:51:07 »
Citaat van: "<<jeroen>>"
Citaat van: "Erik"
Citaat
oke, ik zal die van het rode kruis er dan ook even inzetten. maarw at mij opviel aan de mensen van de EHBO is dat ze geen kleding dragen van het rode kruis en (na een snelle blik in de tent) volgends mij van een andere organisatie zijn (?)

Dat zou verklaren waarom ze geen gebruik maken van een Rode Kruis frequentie.

ja inderdaad. ik zou nietw eten welke organisatie het is maar ze lopen in blauwe/ gele kleding. verder hebben ze een simpele tent staan op het terrein en lopen er teams van 2 pers. rond. en voor zover ik kon zien motorola portofoons         ( organisatie heeft ook motorola in gebruik)

Zijn dan waarschjinlijk ingehuurde EHBOérs
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /AOR DV1 /Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 / Procom UHF/ Procom VHF / RTL Dongel /Crosscoutry Wireless VHF/UHF multicouples.-DSD+ / ( PDW.)

Offline <<jeroen>>

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 122
Re: park hilaria
« Reactie #21 Gepost op: 1 augustus 2009, 16:58:32 »
Zijn dan waarschjinlijk ingehuurde EHBOérs[/quote]
ja dat zal zeker zo zijn.
ik heb geen idee waar ik zou moeten zoeken kwa frequentie's
op de 464.8875 (organisatie) is het de hele dag en lekker druk.

Michael

  • Gast
Re: park hilaria
« Reactie #22 Gepost op: 4 augustus 2009, 20:28:25 »
Heeft iemand al de afgelopen week(end) al iets vernomen van Park Hillaria en zo ja, welke freq. ?