Auteur Topic: Kermis Tilburg  (gelezen 6271 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline SHUTTRR

• Gevorderd Lid
Kermis Tilburg
« Gepost op: 16 juli 2008, 18:29:54 »
Zijn er al freq. waargenomen van de kermis in Tilburg? zoja kunnen jullie die ook vermelden hiero. Als ik iets hoor meld ik het ook hierzo.

Offline Welschap

• Gevorderd Lid
Re: Kermis Tilburg
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2008, 20:34:46 »
Citaat van: "Laboes"
Zijn er al freq. waargenomen van de kermis in Tilburg? zoja kunnen jullie die ook vermelden hiero. Als ik iets hoor meld ik het ook hierzo.

Ik denk dat jij er dichter bij zit dan ik.

Bedoel jij verder met die pixung (in je onderschrift) een Puxing?
Groet, Gert
Stoptrein naar Eindhoven stopt niet te Best

Offline SHUTTRR

• Gevorderd Lid
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2008, 21:51:22 »
Citaat van: "Welschap"
Citaat van: "Laboes"

Ik denk dat jij er dichter bij zit dan ik.

Bedoel jij verder met die pixung (in je onderschrift) een Puxing?
Groet, Gert

Ja ben nu in beek en Donk maar ben vrijdag weer in tilburg

gemig nog nooit gezien dat ik het fout heb geschreven tkx :)

gr Bas

Offline SHUTTRR

• Gevorderd Lid
« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2008, 10:15:49 »
helaas niet kunnen traceren ben er overheen gelopen maar niemand die ik zag met portofoons. Thuis kon ik ook niets ontvangen wat met de kermis te maken heeft.

laters

Offline Bartje

• Gevorderd Lid
« Reactie #4 Gepost op: 18 juli 2008, 17:30:54 »
Verwacht er ook niet te veel van.
De EHBO / Rode Kruis zit, evenals vorig jaar op C2000. Dus niet te horen.

Verder staan er op diverse punten verkeersregelaars. Die maken gebruik van PMR prot's (446mhz).

Dan is er nog de Amstel Bierhal. De bewaking zal waarschijnlijk gebruik maken van porto's in de 455mhz band. Maar uitgangsvermogen is zwak.

Los van wat draadloze microfoons, zal verder niet veel te horen zijn

Offline Alwin

• Top Lid
    • aw foto
« Reactie #5 Gepost op: 18 juli 2008, 18:01:34 »
Citaat van: "Bartje"
Verwacht er ook niet te veel van.
De EHBO / Rode Kruis zit, evenals vorig jaar op C2000. Dus niet te horen.

Verder staan er op diverse punten verkeersregelaars. Die maken gebruik van PMR prot's (446mhz).

Dan is er nog de Amstel Bierhal. De bewaking zal waarschijnlijk gebruik maken van porto's in de 455mhz band. Maar uitgangsvermogen is zwak.

Los van wat draadloze microfoons, zal verder niet veel te horen zijn

In bruikleen van de GHOR ?
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /Uniden BC BCD260DN /Uniden BC BCD160DN- Uniden BC 780XLT-Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 /

Offline SHUTTRR

• Gevorderd Lid
« Reactie #6 Gepost op: 19 juli 2008, 10:44:14 »
Dan zal het inderdaad wel zwak zijn en dus niet te horen in tilburg west. Maar dinsdag ben ik er weer en dan zal ik eens luisteren.

bedankt

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #7 Gepost op: 19 juli 2008, 11:16:03 »
Wordt de 154.8625 niet meer gebruikt?

Offline Bartje

• Gevorderd Lid
« Reactie #8 Gepost op: 19 juli 2008, 13:32:27 »
154.8625 wordt inderdaad niet meer gebruikt. Vorig jaar al niet meer. Het kanaal staat nog wel steeds in mijn scanner, maar het is al heel lang stil op die frequentie.

Ik ben gisterenavond op de kermis geweest er liep veel particuliere bewaking rond. Maar ook die hadden geen porto's, alleen maar GSM.
Ik heb het even gevaagd aan ze.

De C2000 porto's zijn in bruikleen van de politie. De politie heeft dit jaar zelf geen commandopost op de kermis. De coördinatie gebeurd vanuit het teambureau Binnenstad.

Offline Alwin

• Top Lid
    • aw foto
« Reactie #9 Gepost op: 19 juli 2008, 20:01:44 »
Citaat van: "Bartje"
154.8625 wordt inderdaad niet meer gebruikt. Vorig jaar al niet meer. Het kanaal staat nog wel steeds in mijn scanner, maar het is al heel lang stil op die frequentie.

Ik ben gisterenavond op de kermis geweest er liep veel particuliere bewaking rond. Maar ook die hadden geen porto's, alleen maar GSM.
Ik heb het even gevaagd aan ze.

De C2000 porto's zijn in bruikleen van de politie. De politie heeft dit jaar zelf geen commandopost op de kermis. De coördinatie gebeurd vanuit het teambureau Binnenstad.

Oke bedankt.
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /Uniden BC BCD260DN /Uniden BC BCD160DN- Uniden BC 780XLT-Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 /

Offline SHUTTRR

• Gevorderd Lid
« Reactie #10 Gepost op: 23 juli 2008, 07:59:55 »
ik zag wel dat de verkeersleiding (spoorlaan) wel Protaks hadden. Porto's op de pmr frequentie. Ik woon in west dus daar niet te ontvangen.

gr bas

UPDATE:
Ook de horeca werkt met de Protalk portofoons.

Offline Hans013

• PD2HSB
  • Gevorderd Lid
« Reactie #11 Gepost op: 24 juli 2008, 16:33:32 »
C2000 zijn in gebruik van de GHOR (AMB evenementen als werkkanaal op C2000), niet van de politie, deze hebben wel een mobiele post op de kermis, naast de EHBO op het Koningsplein.

En het commando van de politie zit niet op binnenstad maar op de 69.00 en dat is het nieuwe politiebureau in Julianastaete(Heuvelring). Tevens zit hier ook Cameratoezicht.

Het nieuwe politiebureau is de oude toezichtspost van de gemeente.

Groet,

Hans

Offline SHUTTRR

• Gevorderd Lid
« Reactie #12 Gepost op: 24 juli 2008, 22:43:48 »
Citaat van: "cammedia"
C2000 zijn in gebruik van de GHOR (AMB evenementen als werkkanaal op C2000), niet van de politie, deze hebben wel een mobiele post op de kermis, naast de EHBO op het Koningsplein.

Citaat van: "cammedia"
En het commando van de politie zit niet op binnenstad maar op de 69.00 en dat is het nieuwe politiebureau in Julianastaete(Heuvelring). Tevens zit hier ook Cameratoezicht.

Het nieuwe politiebureau is de oude toezichtspost van de gemeente.

Groet,

Hans

wat bedoel je eigenlijk met de 69.00 is dat de freq.?

gr Bas