ik gebruik nu de bijgeleverde **rubberducky** wat nou niet echt een uitkomst is helemaal niet in je slaapkamer op de eerste verdieping........ en ik moet speciaal m'n scanner zo houden dat ik alle ruis eruit zuiver hij zit nou ook helemaal vastgensoerd in draden en dingen zodat ik het beste ontvangst heb
ik ben er over na aan het denken om een antenne met magnetische voet te kopen of zo'n telescopische (de eerste lijkt me toch handiger om mee te nemen en meer bereik) weet iemand nog iets beters??(dan deze twee)
Een rubber duk is naar mijn mening 3 x niks, beter is een metalen uitschuifbare antenne. Nog beter is een buitenantenne, wat niet wil zeggen dat die persé buiten moet staan. Ik heb vroeger thuis jarenlang een discone op zolder gehad, die hing aan touwtjes aan het plafond

En afhankelijk van de hoogte van je plafond passen sommige antennes ook gewoon in je luisterkamer. Stel dat je een ruime kamer hebt, dat past zo´n D777 misschien wel in een hoekje van je kamer. Wel uitkijken voor de punten van de zijradiaaltjes