0 leden (en 8 gasten) bekijken dit topic.
Veel verkeer op 170.0100 afgelopen vrijdag ( 08/01/2010 ). Ging over een kraan, in of omgeving Drachten.Las eerder over Politieacademie. Lijkt me iets anders te zijn.
153.11875 vandaag gehoord in de omgeving van Bolsward
Citaat van: "portnoy1560"Veel verkeer op 170.0100 afgelopen vrijdag ( 08/01/2010 ). Ging over een kraan, in of omgeving Drachten.Las eerder over Politieacademie. Lijkt me iets anders te zijn.Volgens mij is dit een nieuwe frquentie van een afdeling van Jeugdzorg in de "Woodbrookers"te Kortehemmen.Hier zit sinds kort een nieuwe eenheid voor jeugd onder bergeleiding.
Kijlstra taxi kan definitief uit de lijst geschrapt worden Robert, alle mobilofoons(15 stuks) en de condor basis liggen in een grote doos te wachten op een nieuwe eigenaar.Zij hebben in elk geval geen enkele meer in de voertuigen zitten en op de zaak staan.
Citaat van: "portnoy1560"Citaat van: "portnoy1560"Veel verkeer op 170.0100 afgelopen vrijdag ( 08/01/2010 ). Ging over een kraan, in of omgeving Drachten.Las eerder over Politieacademie. Lijkt me iets anders te zijn.Volgens mij is dit een nieuwe frquentie van een afdeling van Jeugdzorg in de "Woodbrookers"te Kortehemmen.Hier zit sinds kort een nieuwe eenheid voor jeugd onder bergeleiding.Heb je toevallig ook gezien of ze een TQ gebruiken? Ik neem deze frequentie in elk geval als onzeker in mijn lijst op.