Auteur Topic: Taxi Randstad Vervoer Rijswijk zh !!  (gelezen 11617 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline MTH

• Gevorderd Lid
Taxi Randstad Vervoer Rijswijk zh !!
« Gepost op: 4 december 2007, 17:38:38 »
Weet iemand misschien in regio Haaglanden ( of daarbuiten ) de frequentie van Randstad vervoer uit Rijswijk.
Het schijnt dat een aantal personeelsleden van RTC ( Rijswijkse Taxi Centrale ) voor zichzelf zijn begonnen in de regio Haaglanden.

Gr. Marc !

paul19622

• Gast
Re: Taxi Randstad Vervoer Rijswijk zh !!
« Reactie #1 Gepost op: 4 december 2007, 22:34:46 »
De Rijswijkse Taxi Centrale is samengevoegd met de Haagsche City Tax en deze zitten nu samen in hetzelfde gebouw in Rijswijk. De naam van de RTC is er nog wel maar waarschijnlijk worden de wagens aangestuurd via de 158.7300 en 160.0700 MHz. De 149.8875 MHz is al maanden verlaten.

Wel heb ik sinds kort op de 159.0100 MHz een taxibedrijf die uitsluitend alleen zijn ritten nog maar van de standplaatsen doet en heel soms een ritje vanaf een adres. Misschien dat dit die Randstadvervoer is. Helaas ben ik er na vele avonden luisteren nog steeds niet achter welk bedrijf dit is. :?

Groetjes,

Offline MTH

• Gevorderd Lid
« Reactie #2 Gepost op: 5 december 2007, 19:32:29 »
Ok, bedankt voor de informatie.

Gr.  Marc !

Offline MTH

• Gevorderd Lid
« Reactie #3 Gepost op: 9 december 2007, 14:14:13 »
Even voor de bevestiging.
De frequentie voor de Rijswijkse frequentie blijkt inderdaad 160.0700 MHz te zijn. Hoor hier hoofdzakelijke ritten die zich binnen de gemeente Rijswijk afspelen.

Gr. Marc !

paul19622

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 9 december 2007, 14:24:03 »
Citaat van: "MTH"
De frequentie voor de Rijswijkse frequentie blijkt inderdaad 160.0700 MHz te zijn. Hoor hier hoofdzakelijke ritten die zich binnen de gemeente Rijswijk afspelen.

Gr. Marc !

Dank je wel Mark laat het ook even weten als je evt iets meer weet over die 159.0100 MHz.

Groetjes,

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #5 Gepost op: 9 december 2007, 14:52:27 »
De frequentie voor de Rijswijkse frequentie blijkt inderdaad 160.0700 MHz te zijn.

En wat is nou de juiste bedrijfsnaam die er bij hoort?

Ik vind op het adres waar de Rijswijkse Taxicentrale zat nu dit;
Naam: Taxicentrale City Tax B.V.
Vestigingsadres: Steenplaetsstraat  9  
Vestigingsplaats: 2288AA  Rijswijk ZH
Internetadres: http://www.city-tax.nl
KvK-nummer: 27141865  0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Offline MTH

• Gevorderd Lid
« Reactie #6 Gepost op: 9 december 2007, 16:35:08 »
Zelf dacht ik dat ' Randstad Vervoer ' uit Rijswijk kwam, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Ze zijn gevestigd in Den Haag aan de Kobaltstraat 26, althans volgens Goudengids.nl
Deze verwarring is misschien door mij ontstaan omdat ik op mijn werk altijd naar de Rijswijkse taxi centrale belde voor als iemand een taxi nodig had.
Op een gegeven moment moest er naar Randstad Vervoer gebeld worden voor iemand die een taxi nodig had en toch zag ik regelmatig dezelfde chaufeurs.

Omdat de frequentie van de Rijswijkse Taxi centrale niet meer gebruikt werd ( 149.8875 MHz ) en ik op de 160.0700 MHz hoofdzakelijk Rijswijkse ritten hoor ga ik er vanuit dat de 160.0700 MHz de nieuwe frequentie is van de Rijswijkse taxi centrale.
Randstad Vervoer zal hoogstwaarschijnlijk een andere frequentie gebruiken.

De Rijswijkse Taxi centrale heet nu overigens City Tax, zoals Johan eerder had gemeld, om het nog verwarrender te maken !!!

Als er wat meer duidelijkheid is hierover zal ik dit zeker posten !!!
Gr. Marc !

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #7 Gepost op: 9 december 2007, 16:41:53 »
Zelf dacht ik dat ' Randstad Vervoer ' uit Rijswijk kwam, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Ze zijn gevestigd in Den Haag aan de Kobaltstraat 26, althans volgens Goudengids.nl

Naam: Garage Assendelft B.V.
Vestigingsadres: Kobaltstraat  26  
Vestigingsplaats: 2544EV  's-Gravenhage

Naam: Stichting Regionale Ambulancedienst Haaglanden

Naam: Stichting Organisatie Sportevenementen in Zuid-Holland ( S.O.S.)

Naam: Randstad Vervoer B.V.
Vestigingsadres: Waterleliekade  12  
Vestigingsplaats: 2492TK  's-Gravenhage

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #8 Gepost op: 9 december 2007, 16:44:21 »
Randstad Vervoer zal hoogstwaarschijnlijk een andere frequentie gebruiken.

Je bent er wel zeker van de ze mobilofoon gebruiken? Niet dat we op zoek zijn en dat later blijkt dat alles via de telefoon gaat.

Offline MTH

• Gevorderd Lid
« Reactie #9 Gepost op: 9 december 2007, 16:56:48 »
Dat Randstad Vervoer gebruik maakt van gsm's is natuurlijk ook nog een optie of ze werken op een totaal andere frquentie.

Dit staat op de website van Goudengids.nl

http://www.goudengids.nl/search/den_haag/randstad_vervoer.html

Het telefoonnummer dat erbij vermeld staat is het nummer dat ik altijd bel vanaf mijn werk voor als iemand een taxi nodig heeft.

Wat wel duidelijk is dat de 160.0700 MHz gebruikt wordt door een taxibedrijf uit Rijswijk, tegenwoordig CityTax, voorheen Rijswijkse taxi Centrale.

Gr. Marc !

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re:
« Reactie #10 Gepost op: 20 december 2007, 23:51:20 »
Wat wel duidelijk is dat de 160.0700 MHz gebruikt wordt door een taxibedrijf uit Rijswijk, tegenwoordig CityTax, voorheen Rijswijkse taxi Centrale.

Dankzij de condities kan ik die 160.0700 hier nu heel goed ontvangen. Ik hoor er heel veel ritten naar lokaties in Den Haag op.

Offline MTH

• Gevorderd Lid
Re:
« Reactie #11 Gepost op: 8 februari 2008, 06:44:11 »
Citaat van: "paul19622"
De Rijswijkse Taxi Centrale is samengevoegd met de Haagsche City Tax en deze zitten nu samen in hetzelfde gebouw in Rijswijk. De naam van de RTC is er nog wel maar waarschijnlijk worden de wagens aangestuurd via de 158.7300 en 160.0700 MHz. De 149.8875 MHz is al maanden verlaten.

Gisteravond hoorde ik omstreeks 2200 uur toch weer Rijswijkse ritten op de 149.8875 MHz.
Misschien een incident. Zal de komende dagen de ' oude ' Rijswijkse frequentie blijven monitoren.

Marc !

paul19622

• Gast
Re: Re:
« Reactie #12 Gepost op: 8 februari 2008, 10:52:56 »

Gisteravond hoorde ik omstreeks 2200 uur toch weer Rijswijkse ritten op de 149.8875 MHz.
Misschien een incident. Zal de komende dagen de ' oude ' Rijswijkse frequentie blijven monitoren.

Marc !

Ik krijg stellig de indruk dat het bedrijf wat voorheen op de 159.0100 MHz zat nu werkt via de 149.8875 MHz. Ben er nog niet 100% zeker van maar eerst genoemde frequentie is tot nu toe angstvallig stil. Overigens zijn beide City-Tax kanalen nog steeds in de lucht dus een derde kanaal lijkt mij iets teveel van het goede.

Groetjes,

paul19622

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 11 april 2008, 21:53:22 »
Om hier nog even op in te haken het volgende: De 159.0100 MHz is definitief verlaten en men is nu te horen via de 168.7500 MHz. Naar alle waarschijnlijkheid ( ben er nog niet zeker van) is dit het nieuwe bedrijf Randstad Vervoer te Den Haag.

http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarchief/PCE/20071107/PH_PCE-1-12_071107_1.pdf

Maar ook de 149.8875 MHz is nog steeds in gebruik dus wie dit dan weer zijn geen idee. Misschien toch een derde kanaal van de City-Tax gericht op Rijswijk of ook een nieuw bedrijf?
Ik weet het op dit moment niet meer iemand in die branche misschien? ;)

Kijk ook even hier naar: http://www.rtctaxi.nl/

Dus ook deze schijnt nu weer terug te zijn met de naam Van der Wijst RTC.

Groetjes,

Offline MTH

• Gevorderd Lid
« Reactie #14 Gepost op: 12 april 2008, 06:39:11 »
Om hier nog even op in te haken het volgende: De 159.0100 MHz is definitief verlaten en men is nu te horen via de 168.7500 MHz. Naar alle waarschijnlijkheid ( ben er nog niet zeker van) is dit het nieuwe bedrijf Randstad Vervoer te Den Haag.

http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarchief/PCE/20071107/PH_PCE-1-12_071107_1.pdf

Maar ook de 149.8875 MHz is nog steeds in gebruik dus wie dit dan weer zijn geen idee. Misschien toch een derde kanaal van de City-Tax gericht op Rijswijk of ook een nieuw bedrijf?
Ik weet het op dit moment niet meer iemand in die branche misschien? ;)

Kijk ook even hier naar: http://www.rtctaxi.nl/

Dus ook deze schijnt nu weer terug te zijn met de naam Van der Wijst RTC.

Groetjes,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Verwarrend is het voor mij nog wel.
Ben nog niet overal helemaal zeker van, wel dat de 149.8875 MHz uitsluitend voor Rijswijkse ritten wordt gebruikt.

Kan lang of kort duren, maar we komen er wel achter hoe het zit !!

Gr, Marc !