0 leden (en 3 gasten) bekijken dit topic.
Ik hoor hier in Zaandam de 119.0500 (TMA oosten) wat houd TMA in eigenlijk en welke baan is het oosten.
En ook KLM Jetcenter (458.5100) is achter de digitale gordijnen. Met de komst van de nieuwe GA Terminal op Schiphol-oost zijn ook nieuwe Kenwood NexEdge portofoons in gebruik genomen.
Citaat van: Daaf op 18 juli 2011, 18:01:23En ook KLM Jetcenter (458.5100) is achter de digitale gordijnen. Met de komst van de nieuwe GA Terminal op Schiphol-oost zijn ook nieuwe Kenwood NexEdge portofoons in gebruik genomen.Ik hoor regelmatig weer gesprekken op deze frequentie; blijkbaar is men inmiddels weer terug naar analoog (met tq 100.0)
Ze kunnen dezelfde porto's ook in analoge mode gebruiken, misschien werkt dat beter bij simplexgebruik...
Tot waar kan je de frequenties van Schiphol Airport horen.
Citaat van: Mark Schutte op 19 juni 2012, 08:16:47Ze kunnen dezelfde porto's ook in analoge mode gebruiken, misschien werkt dat beter bij simplexgebruik...Kan me niet voorstellen. De afstand die overbrugt moet worden is misschien 250 meter. Ik ga het eens navragen bij mijn vrienden van KLM JC.
misschien vanwege vakantiedrukte?