0 leden (en 7 gasten) bekijken dit topic.
Rond de 111.5500 hoorde ik herhaaldelijk -... ...- -... (BVB?)Rond de 111.9500 kwam herhaaldelijk .- -... .- (ABA?) voorbij.En door de arrival zender hoorde ik af en toe ... .- -. .-.. (SANL?), wellicht een aanduiding voor Schiphol Airport Netherlands?
Citaat van: "Oldskool"Rond de 111.5500 hoorde ik herhaaldelijk -... ...- -... (BVB?)Rond de 111.9500 kwam herhaaldelijk .- -... .- (ABA?) voorbij.En door de arrival zender hoorde ik af en toe ... .- -. .-.. (SANL?), wellicht een aanduiding voor Schiphol Airport Netherlands?111.550 - localizer behorend bij ILS baan 27. Identificatie: BVB111.950 - localizer behorend bij ILS baan 36R. Identificatie: ABA108.400 - VOR SPL - Arrival InformationHier vind je een complete lijst.
Bedankt voor de informatie Rene
122.9500 KLM De-icing General Aviation (K-apron) Verwijderd. Frequentie is niet meer in gebruik voor deze toepassing.
Citaat van: "Daaf"122.9500 KLM De-icing General Aviation (K-apron) Verwijderd. Frequentie is niet meer in gebruik voor deze toepassing.Dus toch, we hadden het er laatst nog over.
De frequentie stond ook al niet meer genoemd in dat KLM de-icing document wat ik hier heb liggen. Had ik daarvan al wat voor je ingescanned?
Vanmiddag een heuze Vos3, japans cargo vliegtuig met een brandmelding. Bleek een storm in een glas water, maar viel er nog wat te luisteren ?
HoiOp de frequenties lijst staat 130.475 airside operation manager.Maar die frequentie werd vandaag ook gebruikt door nippon cargo 007 toen hij na zijn voorzorgs landing de brandweer opriep.Herman
Ik heb meegemaakt dat de brandweer het vliegtuig oproept via een ground frequentie.
Even een vraagje. Wordt 130.9500 als Sector 3 zuid inbound of als River Holding gebruikt (of allebei)?