Auteur Topic: TT-Assen  (gelezen 13271 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline reijndert

  • Zendamateur
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 100
  • 73 de pd1rh
    • Homepage
Re: TT-Assen
« Reactie #15 Gepost op: 2 oktober 2019, 11:06:05 »
Waarom zoveel vermogen denk ik dan. Of heb je een super beam.
AOR8000, UBC3500XLT en DM1801 (OpenDM).