Goedenavond,
op werk hebben wij nieuwe Galaxy GP-2 pagers, mooie dingen, maar het geluid is op de zachtste stand nog zo hard dat de buren 2 huizen verderop het nog kunnen horen.
Ik gebruik nu tone 1, maar die is op zijn zachtst nog erg aanwezig. De andere standaard geluiden zijn ook nog zo hard, nu zie ik wel User staan, daar kun je een riedeltje maken dms van de letters van het alfabet, maar daar heb ik dan weer geen ervaring mee.
Is er iemand die een optie heeft voor een wat zachter geluidje?
Daarnaast zoek ik nog een regel voor 3 korte piepjes voor een infocode welke alleen als attentie signaal moet dienen.
ik hoor het graag.