Auteur Topic: Frequentie EHBO Hoogland  (gelezen 6490 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline MisterMister

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 3
Frequentie EHBO Hoogland
« Gepost op: 4 december 2018, 17:36:28 »
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar de frequentie van de ehbo vereninging in Hoogland. Dit was voorheen het Rode Kruis maar sinds een jaar of 2 een eigen vereniging geworden.
Deze frequentie kom ik nog niet tegen in de database.

Wellicht heeft iemand een idee?


Alvast dank!

Offline Erik

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2459
Re: Frequentie EHBO Hoogland
« Reactie #1 Gepost op: 4 december 2018, 18:18:50 »
Probeer eens de landelijke portofoonkanalen of anders 446pmr

Offline MisterMister

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 3
Re: Frequentie EHBO Hoogland
« Reactie #2 Gepost op: 4 december 2018, 20:19:10 »
Ik weet dat zij een eigen frequentie moeten hebben, maar kan hier niets over terug vinden. Zijn deze uberhaupt wel openbaar?
Sorry, ben erg nieuw hierin.

Offline Alwin

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1801
    • aw foto
Re: Frequentie EHBO Hoogland
« Reactie #3 Gepost op: 4 december 2018, 20:30:37 »
zou 455.8100 , 455.9300 , 455.8900 of 170.3300 , 170.3700 of 170.5700. eens gaan uitluisteren bij een inzet van hun.
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /AOR DV1 /Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 / Procom UHF/ Procom VHF / RTL Dongel /Crosscoutry Wireless VHF/UHF multicouples.-DSD+ / ( PDW.)

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1295
  • Qua Patet Orbis
Re: Frequentie EHBO Hoogland
« Reactie #4 Gepost op: 5 december 2018, 08:32:54 »
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar de frequentie van de ehbo vereninging in Hoogland. Dit was voorheen het Rode Kruis maar sinds een jaar of 2 een eigen vereniging geworden.
Deze frequentie kom ik nog niet tegen in de database.

Wellicht heeft iemand een idee?


Alvast dank!

Het Rode Kruis blijft daar gewoon ingezet worden bij grote evenementen en in het geval van bijzondere omstandigheden als ketenpartners.

Offline MisterMister

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 3
Re: Frequentie EHBO Hoogland
« Reactie #5 Gepost op: 14 december 2018, 07:28:43 »
Het Rode Kruis blijft daar gewoon ingezet worden bij grote evenementen en in het geval van bijzondere omstandigheden als ketenpartners.

Dat is juist het punt. Door bepaalde acties (om het netjes te houden) van het Rode Kruis is er een eigen vereninging ontstaan en is het Rode Kruis niet meer aanwezig bij evenementen.
Maar ik ga hier verder niet op in, dat is geen onderwerp om hier te bespreken op dit forum.


Maar een ieder bedankt voor de hulp. Ik ga bij een inzet eens op deze frequenties scannen!