Je gaat naar de bieb omdat je een boek wilt lezen, de een houdt van Harry Mulisch, de ander leest graag Baantjer of een Donald Duck pocket.
Maar als mijn boek na een week nog niet uit is wil het het wel kunnen verlengen en ik mag ook zeggen dat de roze kleur op de muur heel lelijk vind.
Of de eigenaar er wat mee doet... tsja, misschien niet als ik de enige ben, maar als vele bezoekers van de bieb het anders willen is het verstandig daarnaar te luisteren anders gaan ze op zoek naar een andere bieb
Je bent op het scannerforum omdat je geinteresseerd bent in radiocommunicatie, de een vind de techniek achter P2000 interessant, de ander wil alleen een capcode - of gebruiker van een frequentie weten. Of houdt een complete lijst bij met frequenties. Dat kon allemaal prima en ging goed totdat de regels wat aangescherpt werden. Daar werd door een aantal leden wat van gezegd. En de rest is bekend helaas...
Ik probeer hier onpartijdig te blijven; zou een "poll" misschien een idee zijn om een aantal "hete hangijzers" op te lossen als jullie er als moderators niet uit komen?