in PDWReader kan je geen wildcards gebruiken.
Ik gebruik de groepscode van de ambulance (voor Rotterdam Rijnmond is dat 1400999 en dit staat in één van de whitelisten) en ik filter wat ik wil zien.
Dit staat bij mij in Text to pass:
Brouwersdam ; HELLVS ; Hellevoetsluis ; Oostvoorne ; OTVOOR ; Rockanje ; ROCKNJ ;RKJrba; Vierpolders ; VIERPL ; Brielle ; STELLD ; Stellendam ;,STE; DIRKLD ; Dirksland ; SOMMDK ; Sommelsdijk ; OUDDRP ; Ouddorp ; DENBOM ; Den Bommel ; MIDDHS ; Middelharnis ; ACHTHZ ; Achthuizen ; HERKGN ; Herkingen ; STADHV ; Stad aan Het Haringvliet ;Stad aan 't Haringvliet ; OOLTPL ; Ooltgensplaat ; MELISS ; Melissant ; GOEDRD ; Goedereede ; NWTONG ; Nieuwe-Tonge ; OUDTNG ; Oude-Tonge ; MAASVL ; Maasvlakte ; EUROPT ; Europoort ; N57 ; N59 ; N215 ;OUDbi;OUDbu;OUDkhv;OUDrbs;STEbi;STEbu;HVSbu;HVSbi;(Weercode;Onweer;Man overboord ; zendmast ;
Hier kan je idd ook een straatnaam invoeren!! Als P2000 maar precies de staat weergeeft zoals jij het in PDWReader zet.
Dus alles met capcode 1400999 en bovenstaande tekst wordt weergegeven in PDWReader.
(In dezelfde wihitelist staat ook de KNRM Rijnmond monitor Capcode 1735067, vandaar dat er ook OUDbi;OUDbu;OUDkhv;OUDrbs;STEbi;STEbu;HVSbu;HVSbi; etc in de filtertekst staat)
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Het is trouwens Martijn