Scannersoftware > Software
Hoe maak ik van een csv file een HPD file ?
Nick1964:
Diverse scannersoftware bieden de mogelijkheid om een HPD file te importeren maar ik heb alleen een csv file, weet iemand een convertor of iets dergelijks om van een csv file een hpd file te maken ?
Op google krijg ik wel ergens een topic maar daar kan ik geen soep van maken.
Pieter61:
--- Citaat van: Nick1964 op 31 januari 2025, 01:11:21 ---Diverse scannersoftware bieden de mogelijkheid om een HPD file te importeren maar ik heb alleen een csv file, weet iemand een convertor of iets dergelijks om van een csv file een hpd file te maken ?
Op google krijg ik wel ergens een topic maar daar kan ik geen soep van maken.
--- Einde van citaat ---
In ARC DV1 zit ook de mogelijkheid om CSV bestanden te importeren.
Heb je de al geprobeerd?
Nick1964:
Ik ben weer niet duidelijk geweest ( sorry even in bold voor andere lezers ) het is voor de uniden sds100E.
Het is dus niet bold voor jou bedoeld, misschien kan ik met de aor software een csv bestand importeren, weer exporteren als hpd en dan vervolgens weer importeren in de sds100, bedankt voor je tip.
Ik heb via Google op github wel iets gevonden van 13 jaar oud,maar dit werkt niet meer.
Edit: geen export naar hpd mogelijk via de aor software en sentinel, alleen export naar csv maar dat bestand heb ik al.
vdKaa:
Misschien niet de reactie die je hoopt, maar kan je een CSV bestand niet als komma gescheiden bestand inlezen in Excel?
Vanuit Excel kan je het dan weer kopieren en daarna plakken in Butel 536 (Pro).
Nick1964:
Ik heb totaal geen ervaring met microsoft producten, ook niet met exel. wat ik nu gedaan heb is de lijst die ik had van een andere scanner, uitprinten maar als printer pdf kiezen en dan van daaraf per regel kopieren en plakken naar sentinel. Een heel karwei maag nog altijd beter dan handmatig over tikken en invoeren...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie