Scannersoftware > Pocsag

Apollo Pilot a26 pager voor Pocsag

<< < (2/4) > >>

jacco:
hallo meneer beck , ik weet het verschil hoor, dat is het probleem niet, het was de vraag waar ik op moet zoeken. ik heb gedaan wat de andere heer heeft geschreven maar de pieper doet niets, daarom de vraag is er een landelijke test code of zie iets zodat ik kan kijken of de pieper werkt. ( ik lees al vanaf het begin mee via p2000 dus ben daar bekend mee (capcodes )) ik probeer Posag te doorgronden  ???
met groet jacco.

www.SemafoonWinkel.nl:
Voor KPN Nat3 0001000 erin zetten.
Gaat ca. iedere 2 minuten. Eerst ongecodeerd, dan een keer gecodeerd. Dat 24/7

Ik heb gewoon handleidingen beschikbaar voor alles.
Stuur me even een email, dan krijg je ze.

jacco:
Oh fantastisch, en sorry voor het ongemak.

Hunter:
Het is niet helemaal duidelijk wat je verwacht te kunnen ontvangen op pocsag? Ik denk dat het voor veel pocsag-geinteresseerden gebruikelijk is om zelf mee te kijken met software zoals PDW en op basis daarvan een idee te krijgen wat er zoal voorbij komt. Van het gros van de gebruikers is totaal niet bekend (althans, bij de meesten) wie ze zijn, wat ze doen en waar ze zitten.

jacco:
Hallo meneer Hunter,

Ik wilde wat kennis vergaren omdat ik vaak in België verblijf, en dacht laat ik eens Astrid gaan proberen.
U heeft daar een mooi lijstje van, Helaas ben ik er achter gekomen dat de pieper niet meer werkt, ik had alles ingesteld met ook de testcode, maar de pieper ontvangt niets. ik heb wel het antenne symbool maar das het.
Kortom veel dank aan u beide voor de hulp dat stel ik echt op prijs. Toch heb ik nog wel een verzoek aan u of iemand anders. Ik ben opzoek naar contact met: PE2KMV de heer R.Bouwens uit Limburg. Ik geloof dat hij de enige zendamateur is die een Motorola Cleartone CM5000 tetra opnieuw kan installeren, de vorige eigenaar heeft de transceiver opengemaakt en daardoor de gehele software gewist. Weet u hoe ik de heer kan benaderen? ( ik zoek zijn email-adres , helaas overal geblokt behalve voor zendamateurs met een call.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie