Auteur Topic: Mogelijkheid bezoek GMK Rotterdam-Rijnmond  (gelezen 3001 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Bernt

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1852
Mogelijkheid bezoek GMK Rotterdam-Rijnmond
« Gepost op: 21 augustus 2011, 21:00:50 »
Heb je altijd al willen weten wat er gebeurt als je 112 belt? Schrijf je dan nu in voor een rondleiding in de Gemeenschappelijke Meldkamer (GMK). Gemeenschappelijk, omdat het de gezamenlijke meldkamer is van Brandweer, Ambulancezorg en Politie. Binnen de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond is de GMK het kloppende hart waar alle 112-meldingen binnenkomen en waaruit (spoedeisende) hulpverlening wordt geregeld en gecoördineerd.
Bijzonderheden: Vanaf 12 jaar. tot 16 jaar uitsluitend onder begeleiding volwassene.

kost €5,50

http://www.wereldhavendagen.nl/?page=excursies&id=55&cat=#S.15

Offline Bernt

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1852
Re: Mogelijkheid bezoek GMK Rotterdam-Rijnmond
« Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2011, 22:17:05 »
En iemand die gaat? ::)

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4897
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: Mogelijkheid bezoek GMK Rotterdam-Rijnmond
« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2011, 06:23:42 »
RR is voor mij een behoorlijk eind uit de richting. Bovendien heb ik bij Politie Drenthe al eens een project gedaan en Meldkamer Drenthe regelmatig van binnen gezien. Dus ik sla deze even over.

Bovendien gok ik er een beetje op dat ze voor de nieuwe meldkamer voor politie noord NL straks ook wel een open dag gaan hebben. Da's voor mij maar 25km verderop. ;)
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland

Leen Ansems

  • Gast
Re: Mogelijkheid bezoek GMK Rotterdam-Rijnmond
« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2011, 06:47:34 »
Dus jouw vingerafdrukken staan ook overal op... Scheelt hun weer een boel werk ;D
Je kan in de meldkamer van RR een paar forumleden tegenkomen of ze staan elders in de stad om dienstbaar te zijn op de havendagen.