Auteur Topic: Lowlands 2011  (gelezen 23863 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline bramvnl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 157
Re: Lowlands 2011
« Reactie #15 Gepost op: 6 juli 2011, 13:24:08 »
altijd in de fm mode scannen? of moet je soms wat instellen usb of am?

FM kiezen met de "MODE" knop tot je "AUTO" in het display ziet verschijnen.

-Ed

oke daar heb ik wat aan bedankt heb ik ingesteld
Ik luister mee, zenden doe ik niet

Offline bramvnl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 157
Re: Lowlands 2011
« Reactie #16 Gepost op: 11 juli 2011, 23:07:00 »
is de freq van lowlands fm al bekend?
Ik luister mee, zenden doe ik niet

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4897
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: Lowlands 2011
« Reactie #17 Gepost op: 12 juli 2011, 06:34:18 »
455.81000
455.89000
455.93000

Worden gebruikt door de mensen van het licht. (Misschien ook door de Audio (=hetzelfde bedrijf) maar dat weet ik niet zeker). Dit is trouwens niet alleen op LL zo maar overal waar dit bedrijf aan het werk is :)

Weet je ook de TQ van die frequenties? En heb je ook de exacte naam van het bedrijf?
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland

Offline Pepijn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 434
  • Without the lights it's just radio!
Re: Lowlands 2011
« Reactie #18 Gepost op: 12 juli 2011, 09:18:16 »
455.81000
455.89000
455.93000

Worden gebruikt door de mensen van het licht. (Misschien ook door de Audio (=hetzelfde bedrijf) maar dat weet ik niet zeker). Dit is trouwens niet alleen op LL zo maar overal waar dit bedrijf aan het werk is :)

Weet je ook de TQ van die frequenties? En heb je ook de exacte naam van het bedrijf?

De exacte naam is Ampco Flashlight Group (Dus Ampco voor het geluid, Flashlight voor het licht zie http://www.ampco-flashlight.nl/) TQ's weet ik niet. Kan ik wel even uitzoeken binnenkort :) Er zijn een heel aantal (Aan AFGroep) gerelateerde bedrijven die op deze frequenties werken. Ik had hier ooit een exact lijstje van maar dat kan ik niet meer terugvinden.. Zal er nog eens naar zoeken..
Ik deel geen informatie over TETRA netwerken. Ook geen codeplugs. Wil je deze informatie zelf achterhalen, wil ik je uiteraard wel helpen.

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4897
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: Lowlands 2011
« Reactie #19 Gepost op: 12 juli 2011, 11:09:17 »
Dat zou mooi zijn, want die landelijke kanalen zijn zonder TQ niet te identificeren. ;)
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland

Offline Pepijn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 434
  • Without the lights it's just radio!
Re: Lowlands 2011
« Reactie #20 Gepost op: 12 juli 2011, 21:04:21 »
Allereerst moet ik even 2 feestjes vieren. Sorry voor het schreeuwen maar ik zou het het liefst van de daken willen schreeuwen (Maar het regent buiten heel hard dus dan maar hier). Komt ie dan he:

IK GA NAAR LOWLANDS 2011!!!  ;D ;D ;D ;D

En nummer 2:

Ik heb de allerallerallervetste job van heel Lowlands!!! En ik mag er niets over zeggen... Ook niet tegen vrienden enz. Maargoed, jullie kennen mij allemaal niet dus dat kan best.

Zo. Terug naar de serieuze zaken en terug on-topic:

Vorig jaar was er een mobiele app voor je telefoon speciaal voor Lowlands. In deze app kon je groepen aanmaken waarbij je onder een bepaalde groep met elkaar kon praten en laten weten waar je bent op het festivalterrein enz. Misschien een idee om een Scannerforum groep te maken als de app er weer is en zo onderling mobiel dingen uit te wisselen? (gezien internet en festivals meestal niet te combineren zijn?)
Ik deel geen informatie over TETRA netwerken. Ook geen codeplugs. Wil je deze informatie zelf achterhalen, wil ik je uiteraard wel helpen.

Offline bramvnl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 157
Re: Lowlands 2011
« Reactie #21 Gepost op: 12 juli 2011, 21:05:59 »
Allereerst moet ik even 2 feestjes vieren. Sorry voor het schreeuwen maar ik zou het het liefst van de daken willen schreeuwen (Maar het regent buiten heel hard dus dan maar hier). Komt ie dan he:

IK GA NAAR LOWLANDS 2011!!!  ;D ;D ;D ;D

En nummer 2:

Ik heb de allerallerallervetste job van heel Lowlands!!! En ik mag er niets over zeggen... Ook niet tegen vrienden enz. Maargoed, jullie kennen mij allemaal niet dus dat kan best.

Zo. Terug naar de serieuze zaken en terug on-topic:

Vorig jaar was er een mobiele app voor je telefoon speciaal voor Lowlands. In deze app kon je groepen aanmaken waarbij je onder een bepaalde groep met elkaar kon praten en laten weten waar je bent op het festivalterrein enz. Misschien een idee om een Scannerforum groep te maken als de app er weer is en zo onderling mobiel dingen uit te wisselen? (gezien internet en festivals meestal niet te combineren zijn?)

dit word mijn 2de keer mijn eerste keer was in 2008 ja misschien een idee freq uit te wisselen via iets
Ik luister mee, zenden doe ik niet

Offline bramvnl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 157
Re: Lowlands 2011
« Reactie #22 Gepost op: 12 juli 2011, 21:12:20 »
1 ding vind ik wel heel erg jammer kees van hondt komt dit jaar niet  :( :( :( :( :(
Ik luister mee, zenden doe ik niet

Offline bramvnl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 157
Re: Lowlands 2011
« Reactie #23 Gepost op: 12 juli 2011, 21:14:14 »
Citaat
Ik heb de allerallerallervetste job van heel Lowlands!!! En ik mag er niets over zeggen... Ook niet tegen vrienden enz. Maargoed, jullie kennen mij allemaal niet dus dat kan best.

Zo. Terug naar de serieuze zaken en terug on-topic:

ben wel benieuwd wat het is eigenlijk geen tipje van de sluier?
Ik luister mee, zenden doe ik niet

Offline Pepijn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 434
  • Without the lights it's just radio!
Re: Lowlands 2011
« Reactie #24 Gepost op: 12 juli 2011, 21:45:32 »
Citaat
Ik heb de allerallerallervetste job van heel Lowlands!!! En ik mag er niets over zeggen... Ook niet tegen vrienden enz. Maargoed, jullie kennen mij allemaal niet dus dat kan best.

Zo. Terug naar de serieuze zaken en terug on-topic:

ben wel benieuwd wat het is eigenlijk geen tipje van de sluier?

Iets met radio en televisie enzo.. Haha. En ik ben ook nog jarig op de vrijdag dus dat is helemaal leuk. Maar een week van te voren zal ik wel laten weten wat ik daar doe :)

Het word al mn 3e jaar op rij.. Maar deze keer voor de eerste keer "officieel" als crew.
Ik deel geen informatie over TETRA netwerken. Ook geen codeplugs. Wil je deze informatie zelf achterhalen, wil ik je uiteraard wel helpen.

Offline bramvnl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 157
Re: Lowlands 2011
« Reactie #25 Gepost op: 12 juli 2011, 22:48:45 »
weet je wat ik zo leuk vind aan lowlands dat je zo leuk vermaakt word met filmpjes en dat mensen ook gefilmd worden met leuke opdrachtjes

je hebt ook poephoofd en kaasheld hoop dat die er ook weer zijn :-p

zo als je ook op youtube kan zien alles word vertoond op lowlands zelf op grote beelden echt super leuk vind ik dat
Ik luister mee, zenden doe ik niet

Offline Pepijn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 434
  • Without the lights it's just radio!
Re: Lowlands 2011
« Reactie #26 Gepost op: 2 augustus 2011, 14:48:48 »
De Lowlands 2011 mobile festival guide zou nu te downloaden moeten zijn op http://ll11.madeformobile.eu. Hier lijkt die pagina nog plat te liggen... Even in de gaten houden! Daar zat ook de chat/groepsfunctie in.
Ik deel geen informatie over TETRA netwerken. Ook geen codeplugs. Wil je deze informatie zelf achterhalen, wil ik je uiteraard wel helpen.

Offline bramvnl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 157
Re: Lowlands 2011
« Reactie #27 Gepost op: 3 augustus 2011, 02:44:32 »
De Lowlands 2011 mobile festival guide zou nu te downloaden moeten zijn op http://ll11.madeformobile.eu. Hier lijkt die pagina nog plat te liggen... Even in de gaten houden! Daar zat ook de chat/groepsfunctie in.

op me blackbary niet te openen nog
Ik luister mee, zenden doe ik niet

Offline bramvnl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 157
Re: Lowlands 2011
« Reactie #28 Gepost op: 4 augustus 2011, 05:45:46 »
Allereerst moet ik even 2 feestjes vieren. Sorry voor het schreeuwen maar ik zou het het liefst van de daken willen schreeuwen (Maar het regent buiten heel hard dus dan maar hier). Komt ie dan he:

IK GA NAAR LOWLANDS 2011!!!  ;D ;D ;D ;D

En nummer 2:

Ik heb de allerallerallervetste job van heel Lowlands!!! En ik mag er niets over zeggen... Ook niet tegen vrienden enz. Maargoed, jullie kennen mij allemaal niet dus dat kan best.

Zo. Terug naar de serieuze zaken en terug on-topic:

Vorig jaar was er een mobiele app voor je telefoon speciaal voor Lowlands. In deze app kon je groepen aanmaken waarbij je onder een bepaalde groep met elkaar kon praten en laten weten waar je bent op het festivalterrein enz. Misschien een idee om een Scannerforum groep te maken als de app er weer is en zo onderling mobiel dingen uit te wisselen? (gezien internet en festivals meestal niet te combineren zijn?)

vertel vertel kan je nu wel zegge, ik hou me mond  ;D
Ik luister mee, zenden doe ik niet

Leen Ansems

  • Gast
Re: Lowlands 2011
« Reactie #29 Gepost op: 4 augustus 2011, 07:07:09 »
Graag normaal blijven doen. We doen hier niet aan sensatie.