Auteur Topic: TRUNKVIEW HOE VER ZIJN WE EIND 2008?  (gelezen 2119 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline sfynx

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 52
TRUNKVIEW HOE VER ZIJN WE EIND 2008?
« Gepost op: 1 november 2008, 15:23:42 »
Hallo allen, hier een poging van mij om de Trunkview aandacht een eigen plekkie te geven in dit scannerforum.
Met uitgebreide howto's, up tp date sites-overzichten, actuele profielen en de laatste info over het programma.
Want eerlijk is eerlijk, die Yahoo-Nieuwgroepen zijn niet echt gebruiksvriendelijk en erg onoverzichtelijk.
Dat kunnen wij beter met z'n allen!
Interesse? Check dan snel even deze link: http://www.scannerforum.nl/viewtopic.php?f=31&t=15016&p=134398#p134398.

happy scanning,
Sfynx
-PDW v3.1 op XPpro v2002 SP3, via "RS232-USB-interface"
-Interessegebied: P2000, Mobitex, zend-ontvangstgerelateerde zaken, php, batch, communicatiesofteware
-UBCD3600XLT - IC-R20 - Uniden UBC9000XLT - D130 Discone Antenne (25-1300 MHz)

Leen Ansems

  • Gast
Re: TRUNKVIEW HOE VER ZIJN WE EIND 2008?
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2008, 16:45:54 »
Citaat van: "sfynx"
Hallo allen, hier een poging van mij om de Trunkview aandacht een eigen plekkie te geven in dit scannerforum.
Met uitgebreide howto's, up tp date sites-overzichten, actuele profielen en de laatste info over het programma.
Want eerlijk is eerlijk, die Yahoo-Nieuwgroepen zijn niet echt gebruiksvriendelijk en erg onoverzichtelijk.
Dat kunnen wij beter met z'n allen!
Interesse? Check dan snel even deze link: http://www.scannerforum.nl/viewtopic.php?f=31&t=15016&p=134398#p134398.

happy scanning,
Sfynx

De maker van de software is vaak op dit forum aanwezig, dus waarom zou je dan verder gaan zoeken?

Offline sfynx

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 52
Re: TRUNKVIEW HOE VER ZIJN WE EIND 2008?
« Reactie #2 Gepost op: 4 november 2008, 03:07:29 »
Hallo Leen,

Dank voor je antwoord. Het leek mij wel aardig om ivm de overzichtelijkheid een eigen hok te organiseren voor Trunkview, net zoals de 2 andere waardevolle grootheden (Pocsag en PDW) hun eigen plek hebben. Omdat deze manier van scannerluisteren/monitoren de laatste tijd steeds populairder wordt, dacht ik dat het zinvol was om alle knowhow te bundelen voor software met een bewezen status.

In verband met drukte ben ik er destijds niet mee verder kunnen gaan, om uit te zoeken hoe ik Trunkview werkend kreeg met de 2 nieuwe scanners.
Nu er weer wat tijd was, heb ik de draad opgepakt en merkte ik dat het flink wat tijd kostte om alle draadjes door te spitten op zoek naar info over Trunkview in combi met het aansturen van je scanner.

Het feit dat Gerrit hier vaak rondhangt is natuurlijk prima, maar dat weet de nieuwe scannerluisteraar niet. Door een eigen plek vergroten we het gebruiksgemak en wordt het forum transparanter voor beginners. Voor de goede orde... ik heb me even opnieuw geregistreerd, maar ben al heel wat jaartjes actief op het forum (vooral veel lezen).

Stay tuned!
-PDW v3.1 op XPpro v2002 SP3, via "RS232-USB-interface"
-Interessegebied: P2000, Mobitex, zend-ontvangstgerelateerde zaken, php, batch, communicatiesofteware
-UBCD3600XLT - IC-R20 - Uniden UBC9000XLT - D130 Discone Antenne (25-1300 MHz)