Auteur Topic: Probleem USB-interface  (gelezen 2473 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Senne Meeus

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Probleem USB-interface
« Gepost op: 27 april 2020, 16:42:06 »
Hallo, sinds kort werkt ik op mijn PDW via een USB-interface. Na een tijdje stopt het rode metertje rechts bovenaan en komen er geen nieuwe meldingen meer binnen. Je hoort dan het geluid van het uitwerpen van een USB. Na opzoekwerk vond in dat dit komt omdat de pc de usb-poorten uitschakelt om energie te besparen. Dit heb ik nagekeken en alles staat correct ingesteld. Kan er mij iemand helpen? Als er als een topic over was gelieve dit dat dan te zeggen, ik ben nieuw op dit forum. Alvast bedankt.

Offline Dutch Firefly

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 260
Re: Probleem USB-interface
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2020, 14:30:27 »
Hallo, sinds kort werkt ik op mijn PDW via een USB-interface. Na een tijdje stopt het rode metertje rechts bovenaan en komen er geen nieuwe meldingen meer binnen. Je hoort dan het geluid van het uitwerpen van een USB. Na opzoekwerk vond in dat dit komt omdat de pc de usb-poorten uitschakelt om energie te besparen. Dit heb ik nagekeken en alles staat correct ingesteld. Kan er mij iemand helpen? Als er als een topic over was gelieve dit dat dan te zeggen, ik ben nieuw op dit forum. Alvast bedankt.

Dit moet je kunnen oplossen in de energiebeheerinstelling van je computer. Instellingen -> Energiebeheer -> Extra energie-instellingen -> Instellingen voor energiebeheerschema's ->geavanceerde energie-instellingen wijzigen. Hier staan ook de USB-poorten tussen.

Offline Senne Meeus

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Re: Probleem USB-interface
« Reactie #2 Gepost op: 30 april 2020, 09:20:23 »
Hallo, de instellingen van het energiebeheer stonden juist. Ik heb ondertussen de usb kabel vervangen en nu werkt het wel.