Frequenties > Scheepvaart

Overzicht (boor)platforms

<< < (2/2)

Bleij:
Ik gebruik zelf de Enroute-kaart – ICAO (lager) van Luchtvaart Nederland met de globale locaties van de platforms. Wat inzoomen en de liniaal hanteren  ;)

Discriminator:
Da's een goeie. Op https://eaip.lvnl.nl/web/2023-01-12-AIRAC/html/eAIP/EH-ENR-2.2-en-GB.html#ssid-1109062622949 vind je bij 3.2.3 alle posities. Zonder liniaal ;)


--- Code: ---A12-CPP EHAK 55°23'57"N 003°48'37"E* -
A18-A EHAX 55°06'18"N 003°49'54"E -
AWG-1 EHMA 53°29'31"N 005°56'25"E* -
B13-A EHBL 55°17'05"N 004°05'48"E -
BARD 1 EHHL 542106N 0060036E -
BKR02-Z02 6) EHHZ 535725N 0062827E -
Borssele Alpha (BSA) EHSG 514200N 0030324E -
Borssele Beta (BSB) EHSF 514336N 0025758E -
BORWIN BETA EHHK 542119N 0060129E -
BORWIN GAMMA 7) EHHM 542316N 0062251E -
Buitengaats / BG-OHVS2 EHHW 54°02'12"N 006°02'32"E -
BW0 8) EHHX 540247N 0062801E -
D12-A 1) NIL 542032N 0025152E* Dermar
D12-B EHDS 542421N 0024900E Dermar
D15-FA-1 EHDV 54°19'29"N 002°56'03"E* Dermar
D18-A 1) NIL 540857N 0024919E -
Deutsche Bucht (DBU OSS) EHGM 541810N 0054712E -
DOLWIN A 9) EHHY 535949N 0062516E -
E17a-A EHER 54°05'53"N 003°21'37"E* -
EUROPLATFORM EHSA 51°59'51"N 003°16'27"E* -
F2-A EHFB 54°56'40"N 004°34'21"E* Hanze B
F3-FB-1 EHFD 54°51'11"N 004°41'41"E* Hanze A
F3-OLT EHFC 54°51'11"N 004°43'34"E* Hanze A
F15-A EHFO 54°12'57"N 004°49'38"E* -
G14-A EHGN 54°13'26"N 005°29'55"E* Goromand
G14-B EHGO 54°10'10"N 005°26'05"E* Goromand
G16A-A EHGP 54°07'31"N 005°12'08"E* Goromand
G16a-B EHGS 54°07'09"N 005°15'47"E Goromand
G17D-A EHGQ 54°02'57"N 005°25'55"E* Goromand
G17D-AP 1) NIL 54°02'58"N 005°26'16"E* Goromand
Global Tech I 2) EHHI 54°30'49"N 006°22'07"E -
GOEREE EHSC 51°55'30"N 003°40'06"E* -
HAVEN-A EHQB 52°58'20"N 004°06'22"E* Unicorn B
HELDER-A EHQD 52°55'13"N 004°05'53"E* Unicorn B
HELM-A EHQF 52°52'16"N 004°08'30"E* Unicorn B
Hohe See EHHH 542640N 0061940E -
Hollandse Kust Noord (HKN) EHQN 523914N 0041543E Unicorn A
Hollandse Kust West Alpha (HKWA) EHQW 524047N 0034817E Mebot
Hollandse Kust Zuid Alpha (HKZA) 10) EHQS 521910N 0040235E -
HOORN-A EHQE 52°55'27"N 004°09'00"E* Unicorn B
J6-A EHJA 53°49'24"N 002°56'38"E* Markham B
K1-A EHJB 53°50'35"N 003°04'41"E* Markham B
K2B-A EHJC 53°56'55"N 003°39'44"E* -
K4-A EHJE 53°45'01"N 003°18'34"E* Markham B
K4-BE EHJD 53°45'54"N 003°11'43"E* Markham B
K5-ACP EHJF 53°41'44"N 003°20'20"E* Markham B
K5-B EHJG 53°42'50"N 003°25'38"E* Markham B
K5-CU EHJJ 53°48'54"N 003°26'58"E Markham B
K5-D EHJI 53°41'27"N 003°29'14"E* Markham B
K5-EN/C EHJH 53°42'38"N 003°30'40"E* Markham B
K6-D EHKG 53°40'30"N 003°49'42"E* Pentacon F
K6-DN EHKC 53°43'32"N 003°48'16"E* Pentacon F
K6-GT EHKB 53°45'09"N 003°54'53"E* Pentacon F
K6-PC EHKE 53°41'54"N 003°52'08"E* Pentacon F
K6-PN 1) NIL 53°41'55"N 003°44'52"E* Pentacon F
K7-FB-1 1) NIL 53°37'45"N 003°04'03"E Markham A
K8-FA-1 EHJM 53°29'58"N 003°22'08"E* Markham A
K8-FA-2 EHJO 53°30'52"N 003°25'03"E* Markham A
K8-FA-3 EHJN 53°32'29"N 003°25'20"E* Markham A
K9-AB-A 1) NIL 533112N 0035933E* Pentacon C
K9-AB-B EHKK 53°33'03"N 003°46'46"E* Pentacon C
K9C-A 1) NIL 533909N 0035222E* Pentacon C
K12-A EHKM 53°28'33"N 003°47'14"E* Pentacon C
K12-B EHKP 53°20'27"N 003°53'37"E* Pentacon C
K12-C EHKN 53°27'30"N 003°54'16"E* Pentacon C
K12-D EHKO 53°25'18"N 003°53'06"E* Pentacon C
K12-G EHKQ 53°21'19"N 003°58'56"E* Pentacon C
K12-K EHKX 53°25'22"N 003°57'37"E Pentacon C
K13-A EHJR 53°13'02"N 003°13'08"E* -
K14-FA-1A EHKW 53°16'07"N 003°37'35"E* Pentacon A
K14-FA-1C EHKV 53°16'07"N 003°37'35"E* Pentacon A
K15-FA-1 EHKT 53°14'50"N 003°59'10"E* Pentacon A
K15-FB-1 EHKS 53°16'32"N 003°52'18"E* Pentacon A
K17-FA-1 1) NIL 53°03'46"N 003°32'15"E* -
L2-FA-1 EHFQ 53°57'38"N 004°29'46"E* Pentacon L
L4-A EHKJ 53°43'28"N 004°05'51"E* Pentacon F
L4-PN EHKA 53°49'24"N 004°02'59"E* Pentacon F
L5-B EHLS 53°42'15"N 004°36'08"E* Pentacon G
L5-C EHMF 53°41'45"N 004°38'43"E* Pentacon G
L5-D EHFT 53°49'05"N 004°30'46"E Pentacon L
L5-FA-1 EHFR 53°48'39"N 004°21'04"E* Pentacon L
L8-A 1) NIL 53°35'01"N 004°28'15"E* Pentacon G
L8-G 1) NIL 53°34'52"N 004°36'10"E* Pentacon G
L8-H 1) NIL 53°33'50"N 004°34'00"E* Pentacon G
L8-P EHLU 53°38'24"N 004°33'45"E* Pentacon G
L8-P4 EHLT 53°39'38"N 004°32'22"E* Pentacon G
L9-FA-1 1) NIL 53°33'00"N 004°43'46"E -
L9-FB-1 1) NIL 53°33'59"N 004°52'13"E -
L9-FF-1 EHMG 53°36'52"N 004°57'37"E* -
L10-A EHLL 532412N 0041202E* Pentacon C
L10-B EHLH 53°27'24"N 004°13'54"E* Pentacon C
L10-C EHLN 53°23'35"N 004°12'03"E* Pentacon C
L10-E EHLI 53°25'54"N 004°14'08"E* Pentacon C
L10-F EHLO 53°23'11"N 004°15'34"E* Pentacon C
L10-L EHLJ 53°25'06"N 004°11'01"E* Pentacon C
L10-M EHLM 53°24'19"N 004°01'21"E* Pentacon C
L11-B EHLX 53°28'20"N 004°29'22"E* Pentacon D
L13-FC-1 EHLQ 53°17'00"N 004°12'30"E* Pentacon A
L13-FE-1 EHLP 53°18'47"N 004°14'48"E* Pentacon A
L15-FA-1 EHMR 53°19'46"N 004°49'51"E* -
OSY-OS1ST EHRS 51°34'57"N 002°52'07"E -
P6-A 1) NIL 52°45'18"N 003°45'22"E* Mebot
P6-B 1) NIL 52°44'14"N 003°48'13"E* Mebot
P6-D EHPC 52°42'01"N 003°43'32"E* Mebot
P9-A (HORIZON) 3) EHPF 52°33'09"N 003°44'27"E* -
P11-B (DE RUYTER) EHPG 52°21'36"N 003°20'31"E -
P11-E EHPE 52°21'22"N 003°35'21"E -
P12-SW 1) NIL 522421N 0034531E* Rynveld
P15-ACD (RIJN-C) EHPK 52°17'25"N 003°48'58"E* Rynveld
P15-F EHPJ 52°18'21"N 003°41'06"E* Rynveld
P18-A EHPN 52°07'37"N 003°56'16"E* Rynveld
Q1-D EHQM 52°52'20"N 004°10'17"E Unicorn B
Q4-A EHQI 52°46'43"N 004°16'00"E* Unicorn A
Q4-B EHQJ 52°42'59"N 004°17'59"E* Unicorn A
Q4-C EHQH 52°49'32"N 004°17'00"E* Unicorn A
Q10-A1) NIL 522947N 0041257E -
Q13-A 4) EHQT 52°11'28"N 004°08'11"E -
Riffgat 5) EHNR 53°41'27"N 006°29'01"E -
Veja Mate EHGL 54°19'19"N 005°52'55"E -
ZUIDWAL 1) NIL 53°11'09"N 005°09'55"E* -

--- Einde van code ---

Bleij:
Hey dank René!

Zelf gebruik ik (t.b.v. de kustwacht) in combinatie met de scheepvaart al 25 jaar de maritieme Imray Chart C30 kaart voor het luistergebied tussen Hoek van Holland - Harwich and Dover Steet.

Wellicht dat ik de C25 en C26 kan toevoegen om ook de platforms (op papier) in beeld te hebben.

Ter info de kaarten die voor sommigen een mooie aankleding aan de wanden kunnen zijn  :)

C25

C26

C30

Hunter:
Thanks allen, ik ga kijken wat ik ermee kan. Afhankelijk van hoe men het in Den-Helder P2000 opknalt natuurlijk :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie