Scanners, Ontvangers en Zendapparatuur > Scanners en Ontvangers

UBCD3600XLT: Nog steeds niets ontvangen

(1/14) > >>

Genec:
Hallo, Ben al even bezig (3 maand)met een nieuwe UBCD3600XLT en tot op heden nog niets kunnen ontvangen.
Heb al veel geprobeerd, bvb met conventional discovery een iets hogere en een iets lagere frequentie ingegeven (air band) met dewelke ik met een oudere scanner wel ontvangst heb, maar er komt niets binnen. ik vraag me af of de uniden wel werkt.
Is er een mogelijkheid om de werking te testen ?
Met veel dank
Genec

Discriminator:
Luister eens op 169.625 of je daar met enige regelmaat een datasignaal hoort.

pukkie:
Hallo Gemec,

Ik weet bij god niet waar u zit  dus.
Ik zou zeggen, ik woon in Horst Noord Limburg.
En ik zou jou 3600xlt best wel vol blazen met van alles en nog wat.
Dus je krijgt dan de belangrijkste freqjes aan boord, in meerdere banken, een kleine 30 dus.

BV, Bugerluchtvaart Compleet, Mil Luchtvaart grote lijst dus ook compleet, UHF, VHF, Brandweer DMO Analoog en DMR, Tussen Kanalen Compleet, zowel VHF Als UHF.

En nu komt het beste Gemec, KOST NIKS dus, het is geheel gratis hoor.
Ik wil totaal mijn database in jou scannert zetten totaal geen probleem, maar je mot alleen maar naar Horst komen, ik ga zelf niet op pad dus.
Koffie en vlaai staat dan zeker klaar hoor.

MOT alleen weten wat voor vlaai jij lekker vind dus,

Groet van Rob Jansen,

vdKaa:
Een nieuwe 3600XLT. Ik krijg een dejavu gevoel mbt de lists en service types.

Het je onderstaande al geprobeerd:
Menu-> set scan selection-> select lists to monitor... kijk of je gewenste favoriet op on staat...

Menu-> Select service types-> Kijk daar eens of jou ingestelde service type ook werkelijk op ON staat...


In de gebruikerservaringen over de 3600XLT op deze site in het onderwerp Scanners is heel veel handige informatie te vinden.

Mocht je de NL handleiding van de 3600XLT niet hebben, die kan je downloaden van http://www.servicedocs.com/ARTIKELEN/7800181510001.pdf

Genec:

--- Citaat van: Discriminator op 18 februari 2023, 15:02:36 ---Luister eens op 169.625 of je daar met enige regelmaat een datasignaal hoort.
--- Einde van citaat ---

ik hoor niets op deze freq.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie